به گزارش واحد ترجمه پایگاه خیری یاز اکو به نقل از حریت این شرکت با ارزش برند ۱٫۶۰ میلیارد دلار در صدر فهرست ۱۰۰ شرکت Brand Finance ترکیه قرار گرفت.
ارزش برند حامل نیز ۱٫۶۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ بود.
ترکیش ایرلاینز با ناوگانی متشکل از ۳۷۲ هواپیما به ۱۲۸ کشور در ۳۳۴ مقصد پرواز دارد. این هواپیما در چهار ماه اول سال ۲۰۲۲ در مجموع ۱۷٫۷ میلیون مسافر از جمله ۱۰٫۸ میلیون مسافر بین المللی را جابه جا کرد.
درآمد این شرکت در سه ماهه اول سال جاری به ۳٫۰۵ میلیارد دلار رسید، در حالی که درآمد خالص آن ۱۶۱ میلیون دلار بود.
آرچلیک سازنده لوازم خانگی پس از ترکیش ایرلاینز با ارزش برند ۱٫۴ میلیارد دلاری از ۱٫۵۹ میلیارد دلار در سال گذشته درجایگاه دوم قرار دارد
خودروساز فورد اتوسان که در سال ۲۰۲۱ رتبه دهم (۷۸۷ میلیون دلار) را به خود اختصاص داد، با ارزش برند ۸۱۹ میلیون دلار در جایگاه سوم قرار گرفت.
یکی دیگر از تولیدکنندگان لوازم خانگی، Vestel، هفت پله صعود کرد و با ارزش برند ۷۲۰ میلیون دلار در رتبه چهارم فهرست امسال قرار گرفت.
ترکیش ایرلاینز با ارزش ترین برند ترکیه شد
یاز اکو_بر اساس گزارش Brand Finance، ترکیش ایرلاینز برای پنجمین بار متوالی با ارزش ترین برند کشور ترکیه در سال 2022 انتخاب شد.
لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=66014
- نویسنده : مترجم:افخم ابراهیمی
- ارسال توسط : darvazeban2
- بدون دیدگاه