به گزارش واحد ترجمه پایگاه خیری یاز اکو به نقل از حریت این شرکت با ارزش برند 1.60 میلیارد دلار در صدر فهرست 100 شرکت Brand Finance ترکیه قرار گرفت.
ارزش برند حامل نیز 1.60 میلیارد دلار در سال 2021 بود.
ترکیش ایرلاینز با ناوگانی متشکل از 372 هواپیما به 128 کشور در 334 مقصد پرواز دارد. این هواپیما در چهار ماه اول سال 2022 در مجموع 17.7 میلیون مسافر از جمله 10.8 میلیون مسافر بین المللی را جابه جا کرد.
درآمد این شرکت در سه ماهه اول سال جاری به 3.05 میلیارد دلار رسید، در حالی که درآمد خالص آن 161 میلیون دلار بود.
آرچلیک سازنده لوازم خانگی پس از ترکیش ایرلاینز با ارزش برند 1.4 میلیارد دلاری از 1.59 میلیارد دلار در سال گذشته درجایگاه دوم قرار دارد
خودروساز فورد اتوسان که در سال 2021 رتبه دهم (787 میلیون دلار) را به خود اختصاص داد، با ارزش برند 819 میلیون دلار در جایگاه سوم قرار گرفت.
یکی دیگر از تولیدکنندگان لوازم خانگی، Vestel، هفت پله صعود کرد و با ارزش برند 720 میلیون دلار در رتبه چهارم فهرست امسال قرار گرفت.
ترکیش ایرلاینز با ارزش ترین برند ترکیه شد
یاز اکو_بر اساس گزارش Brand Finance، ترکیش ایرلاینز برای پنجمین بار متوالی با ارزش ترین برند کشور ترکیه در سال 2022 انتخاب شد.
لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=66014
- نویسنده : مترجم:افخم ابراهیمی
- ارسال توسط : yazeco
- بدون دیدگاه
