• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
خبر خوب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان برای کارمندان دولت؛

توزیع سرانه یک میلیون تومانی اضافه‌کار و رفاهیات به کارمندان زنجانی

  • کد خبر : 6613
  • 18 اسفند 1399 - 14:30
توزیع سرانه یک میلیون تومانی اضافه‌کار و رفاهیات به کارمندان زنجانی
یاز اکو - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: سرانه یک میلیون تومان اضافه‌کاری، رفاهی و ماموریت در بین دستگاه‌ها توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، شهرام میرزایی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان، اظهار کرد: بدهی بند «و» در استان صفر شده و سرانه یک میلیون تومان اضافه‌کاری، رفاهی و ماموریت در بین دستگاه‌ها توزیع شده است.

وی افزود: اعتبارات با عناوین مختلف از قبیل پاداش، اضافه‌کاری، رفاهیات و … ۱.۲۵ درصد بیشتر از دوازده ‌ماهه به عبارتی برای ۱۳.۵ ماه وصول شده است و به زودی توزیع شده و  در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

این مسئول ادامه داد: متاسفانه برخی دستگاه‌ها علی‌رغم دریافت بودجه مربوط به هزینه‌ها، به دستگاه‌های خدمات‌رسانی از قبیل آب، برق، گاز، مخابرات و … بدهکار هستند که انتظار می‌رود پیش از پایان سال این مهم را پرداخت کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان، در رابطه با فروش اموال، تصریح کرد: مولدسازی مشمول ساختمان‌ها و تجهیزات حتی تجهیزات فرسوده است که امسال در استان زنجان فقط املاک مازاد به فروش رفته گذاشته شده و بخشی از آن به صورت اعتبارات عمرانی به خود دستگاه‌ها برگشته است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار کرد: مولدسازی اموال مازاد برای یک سال ابلاغ شده بود ولی در استان، این مسئله به صورت طرح دو ساله در نظر گرفته و برنامه‌ریزی شده و منابع آن صرف اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی شده است.

سید ابوالفضل عباسچیان ادامه داد: درآمدهای عمومی استان در یازده ماهه امسال ۲۱ هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال پیش‌بینی شده بود که ۲۲ هزار و ۵۰۸ میلیارد ریال و به عبارتی ۳.۵ درصد بیشتر وصول شده و میزان وصولی امسال نسبت به سال قبل ۴۷ درصد بیشتر است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=6613

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});