• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
6

بهترین استرچ فیلم را از طریق شرکت «آراس پلاستیک» تهیه کنید

  • کد خبر : 66567
  • 25 خرداد 1401 - 11:15
بهترین استرچ فیلم را از طریق شرکت «آراس پلاستیک» تهیه کنید
یاز اکو - انعطاف‌پذیری، چسبندگی بالا، شفافیت، ضخیم بودن، مقاومت در برابر پاره شدن، پایداری در برابر شرایط نامساعد جوی، زیبایی و بسته‌بندی تمیز، استحکام بالا، امکان خرید سفارشی، وزن و … برخی از فاکتورهای مهمی هستند که به طور مستقیم بر روی قیمت استرچ صنعتی و همچنین خانگی تأثیر می‌گذارد

یازاکو – امروزه بسته‌بندی در کارخانجات و صنایع از اهمیت مهمی برخوردار است و سیستم‌های قدیمی بارگیری و انبارش‌های فله‌ای و دستی توسط کارگران به دلیل هزینه‌های بالا و زمانبر بودن منسوخ شده است. حمل و نقل و بارگیری و انبارش کالاها در کارخانجات به صورت ماشینی و مکانیزه انجام می‌گیرد که لازمه‌ی این امر بسته‌بندی و چینش محصولات بر روی پالت و بسته‌های منسجم و منظم است؛ حال برای محافظت از ریختن و آسیب محصولات از روی پالت و مقاوم‌سازی آنها در برابر آب و رطوبت و گرد و خاک باید از یک متریال مقاوم که همه‌ی این ویژگی‌ها را دارد و در عین حال توجیه اقتصادی هزینه نیز دارد استفاده کرد.

یکی از بهترین و بروزترین‌های این متریال فیلم‌های استرچ پلی‌اتیلنی است که از لحاظ کیفیت و مقاومت و مقرون به صرفه‌بودن هزینه، انتخاب بیشتر کارخانجات و صنایع برای بسته‌بندی شده است که به دو روش دستی و ماشینی در صنایع کوچک و بزرگ استفاده می‌شود.

قیمت انواع استرچ فیلم بسته به ضخامت و متراژ و رنگ استرچ متغیر است. همچنین کیفیت محصول ممکن است بر روی قیمت استرچ فیلم تاثیر بگذارد.

انعطاف‌پذیری، چسبندگی بالا، شفافیت، ضخیم بودن، مقاومت در برابر پاره شدن، پایداری در برابر شرایط نامساعد جوی، زیبایی و بسته‌بندی تمیز، استحکام بالا، امکان خرید سفارشی، وزن و … برخی از فاکتورهای مهمی هستند که به طور مستقیم بر روی قیمت استرچ صنعتی و همچنین خانگی تأثیر می‌گذارد. لیست محصولات تولیدی استرچ آراس پلاستیک را اینجا مشاهده کنید.

در صورت عدم آگاهی نسبت به اهمیت، نوع کاربرد و قیمت فیلم استرچ می‌توانید با واحد پشتیبانی و همچنین بخش فروش آراس پلاستیک تماس بگیرید. این مجموعه با داشتن سابقۀ طولانی در حوزۀ تولید و فروش استرچ به شما کمک می‌کند تا تصمیم درستی بگیرید.

شرکت آراس پلاستیک با استفاده از تکنولوژی‌ها و ماشین‌آلات روز دنیا و دانش مهندسین داخلی توانسته انواع فیلم استرچ را با استانداردهای روز دنیا تولید و در عین حال که نیاز کارخانجات و صنایع داخلی را تامین می‌کند همچنین توانسته است تا به بیش از ۲۰ کشور صادرات انجام دهد.

راهنمای کلی را برای شما در این مقاله گردآوری کرده‌ایم.

قیمت هر کیلوگرم فیلم استرچ چه قدر است؟ به علت تغییرات روزانه‌ی قیمت مواد اولیه پلاستیک پلی‌اتیلن سبک پتروشیمی و همچنین نوسانات دلار قیمت محصولات به صورت روزانه محاسبه می‌شود. جهت اطلاع از قیمت محصولات با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

آیا امکان چاپ بر روی نایلون استرچ وجود دارد؟ به دلیل کشش و تغییر شکل این فیلم‌ها در حین استفاده، قابلیت چاپ لوگو و طرح بر روی این محصول امکان‌پذیر نیست.

فیلم استرچ در چه رنگ‌هایی تولید می‌شود؟

امکان تولید محصول بنابه درخواست مشتری می‌باشد. شما می‌توانید با ثبت سفارش محصول دلخواه خود را داشته باشید.

نحوه‌ی استفاده از استرچ پالت به چه صورت است؟

فیلم استرچ را می‌توان هم با دست و هم با دستگاه استرچ پالت استفاده کرد. اگر تعداد پالت‌ها کم باشد، به عنوان مثال کمتر از ده عدد پالت در روز، می‌توان از سیستم دستی برای استرچ کردن پالت استفاده کرد ولی برای تعداد بیشتر استفاده از دستگاه استرچ پالت توصیه می‌شود.

امروزه کارخانه‌های متعددی در زمینه‌ی تولید استرچ فیلم صنعتی با کیفیت خوب فعالیت می‌کنند که کارخانه آراس پلاستیک از جمله آن‌ها در استان آذربایجان‌شرقی است.

نتیجه‌گیری:

برای دریافت قیمت و اطلاعات در مورد اندازه و ضخامت استرچ‌ها با تیم ما تماس بگیرید. ما تضمین می‌کنیم که شما بهترین محصول را از ایران از طریق  شرکت آراس پلاستیک تهیه خواهید کرد.

 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=66567

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});