• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

آذربایجان شرقی جزو استان‌های برتر در عرصه مدرسه‌سازی و جلب مشارکت خیران

  • کد خبر : 6698
  • 19 اسفند 1399 - 11:00
آذربایجان شرقی جزو استان‌های برتر در عرصه مدرسه‌سازی و جلب مشارکت خیران
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه جزو استان‌های برتر در عرصه مدرسه‌سازی و جلب مشارکت خیران هستیم، گفت: علی‌رغم کارهای خوبی که در این عرصه انجام شده، هنوز هم شاهد عدم تعادل در برخورداری از امکانات آموزشی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، عدالت آموزشی را جزو نیازهای ضروری در حوزه تعلیم و تربیت عنوان کرد.

وی گفت: باید در زمینه برخورداری از امکانات و فضاهای آموزشی، توجه بیشتری به مناطق محروم و کم‌برخوردار صورت گیرد.

وی با بیان اینکه طرح آجر به آجر، یک کار فرهنگی و ارزشمند برای جلب مشارکت عموم مردم در امر مدرسه‌سازی است، افزود: در کنار چنین اقداماتی باید بحث عدالت آموزشی و توجه بیشتر به مناطق محروم و کم‌برخوردار نیز بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان از سوی وزارت آموزش و پرورش، گفت: باید دست به دست هم دهیم تا جایگاه معلمان در کشور ارتقا یابد.

وی در ادامه با قدردانی از اقدامات وزارت آموزش و پرورش در دوران کرونا، گفت: راه‌اندازی شبکه شاد، الگوسازی خوبی برای آموزش مجازی بود و در دوران بعد از کرونا نیز می‌تواند نقش موثری در توسعه آموزش داشته باشد.

در حاشیه این جلسه، تفاهم‌نامه همکاری برای توسعه خدمات آموزشی، فرهنگی و تربیتی رایگان برای کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست مناطق ده‌گانه شهرداری تبریز و نواحی پنج‌گانه آموزش و پرورش این شهر به امضا رسید.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=6698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});