• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
10

تدوین راهبردهای حمل و نقل آذربایجان‌شرقی ضروری است

  • کد خبر : 6703
  • 19 اسفند 1399 - 11:30
تدوین راهبردهای حمل و نقل آذربایجان‌شرقی ضروری است
یاز اکو - معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: تدوین راهبردهای حمل و نقل استان برای ارایه خدمات مطلوب به مردم ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، حیدر فتح زاده روز سه شنبه در چهارمین جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با محوریت و بررسی عملکرد سال جاری محورهای ارزیابی عملکرد در پایانه مرزی جلفا، افزود: آذربایجان شرقی می تواند به عنوان مدیریت الگو در بخش حمل و نقل کشور مطرح شود.

وی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی مناسب اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل با توجه به تعدد وظایف و اقدامات، اظهار داشت: تحلیل نقاط قوت و ضعف براساس مدل SWOT و ارائه راهکارهای پیشنهادی به منظور تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف باید در دستور کار قرار گیرد.

فتح زاده ادامه داد: ارزیابی عملکرد نیز از برنامه های مدیریت کلان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است.

اورجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با ارایه گزارشی از عملکرد شاخص این اداره کل در سالجاری و اقدامات انجام شده در راستای ارزیابی عملکرد گفت: حمایت های بیشتر مسوولان استان در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم در حوزهای راهداری و حمل و نقل جاده ای ضروری است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در حاشیه این همایش از بخش های مختلف پایانه های مرزی جلفا و نوردوز و اقدامات انجام شده در آن ها برای تسهیل تردد مسافران و حمل و نقل کالا بازدید کرد.

پایانه مرزی جلفا مرز مشترک بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خودمختار نخجوان و پایانه مرزی نوردوز تنها مرزی زمینی مشترک ایران و جمهوری ارمنستان است.

این ۲ پایانه مرزی به ترتیب در ۱۳۲ و ۱۶۰ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع شده اند.  

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=6703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});