• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
12

استان اردبیل در صدور پروانه بهره‌برداری صنعتی رتبه اول کشور شد

  • کد خبر : 6726
  • 19 اسفند 1399 - 12:15
استان اردبیل در صدور پروانه بهره‌برداری صنعتی رتبه اول کشور شد
یاز اکو - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: طبق اعلام وزارت صنایع ، معادن و تجارت، این استان در افزایش صدور پروانه بهره‌برداری صنعتی نسبت به سال قبل رتبه اول کشوری را کسب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، ارژنگ عزیزی روز سه‌شنبه در جلسه مشترک شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و همچنین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهارکرد: استان اردبیل نوپا و جوان است و به لحاظ رشد صنعتی نیاز به حمایت بیشتر مسئولان کشوری دارد.

وی افزود: سرمایه‌گذاری شرکت‌های توسعه‌ای وزارت صنایع ، معادن و تجارت از جمله ایدرو و ایمیدرو  در استان برای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال پایدار ضرورت دارد.

معاون اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان حداقل هفته‌ای یک بار به منظور رفع موانع تولید و کاهش بروکراسی اداری تشکیل می‌شود.

وی افزود: این کارگروه با مسئولیت استاندار و یا معاون هماهنگی امور اقتصادی و با حضور فعالان اقتصادی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود و بیشتر این جلسات هم با بازدید از واحدها و طرح‌های اقتصادی و در محل آنها به منظور به حداقل رساندن بروکراسی اداری ادامه می‌یابد.

عزیزی افزود: تعامل خوبی بین مسئولان استان و فعالان اقتصادی وجود دارد و حتی موانع و مشکلات خارج از اختیارات استانی نیز با پیگیری و هماهنگی استاندار برای فعالان اقتصادی حل می‌شود.

وی با بیان اینکه نتیجه این تعامل و پشتیبانی شروع پروژهای بسیار بزرگ در استان است، گفت:  طی چند سال گذشته پروژه‌های بزرگی در استان آغاز شده که تعدادی از آنها در سال جاری به بهره‌برداری رسید و تعدادی دیگر نیز در نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته مسئولان صنعتی استان اردبیل ، در سال جهش تولید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیش از ۱۹۲ پروانه بهره‌برداری صادر کرده که جهش ۷۵ درصدی را نشان می‌دهد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=6726

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});