• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی: ۱۰۰ میلیارد تومان برای انتقال زندان تبریز اختصاص یافت

  • کد خبر : 67381
  • 31 خرداد 1401 - 14:15
رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی: ۱۰۰ میلیارد تومان برای انتقال زندان تبریز اختصاص یافت
یاز اکو - رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اعتباری معادل ۱۰۰ میلیارد تومان برای انتقال زندان مرکزی تبریز به خارج از شهر اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، موسی خلیل اللهی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، کمبود اعتبارات مورد نیاز را یکی از دلایل اصلی و مهم رکود طرح انتقال زندان مرکزی تبریز بیان و اضافه کرد: با تخصیص این اعتبار می توان بخش بزرگی از کارهای عمرانی مربوط به ساخت و ساز در محل جدید زندان را انجام داد.

وی با قدردانی از توجه ویژه هیات دولت به مطالبات به حق مردم آذربایجان شرقی در جریان سفر به استان، افزود: بدون تردید انتقال زندان مرکزی تبریز به خارج از محدوده شهری یکی از خواست های مهم، اصلی و چندین ساله شهروندان تبریزی است که با تخصیص اعتبار فوق می توان این مطالبه را اجرایی کرد.

خلیل اللهی با اشاره به اینکه اعتبار فوق از محل سفرهای استانی به آذربایجان شرقی تزریق خواهد شد، ادامه داد: با این اعتبار اولیه که رقم بسیار خوبی به شمار می رود، حداقل می توان فاز اول عملیات اجرایی زندان جدید تبریز را تکمیل و تجهیز کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر محل ساخت زندان جدید تبریز در محل روستای باباباغی در مرحله مسطح کردن اراضی قرار دارد که با جذب بخشی از اعتبارات یاد شده، عملیات اجرایی این طرح ملی سرعت خواهد گرفت.

خلیل اللهی با تاکید بر اینکه انتقال زندان مرکزی تبریز یکی از اولویت های اصلی و محوری دادگستری آذربایجان شرقی است، اضافه کرد: در این راستا همکاری و مساعدت تمامی دستگاه ها از جمله استانداری آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز لازم و ضروری است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=67381

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});