• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
1
شهردار منطقه ۹ تبریز عنوان کرد:

ارتقای سطح فعالیت‌ها و خدمات مرکز همایش‌های بین المللی تبریز

  • کد خبر : 67399
  • 31 خرداد 1401 - 17:40
ارتقای سطح فعالیت‌ها و خدمات مرکز همایش‌های بین المللی تبریز
یاز اکو - استقبال عموم شهروندان از برنامه‌های اجرا شده در مرکز همایش‌های بین المللی می‌طلبد تا بسترهای خدماتی و رفاهی مطلوب، آماده شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهرتبریز، محمد حسین‌زاده با بیان اینکه رفع مشکلات جاری و نگهداری بهینه این مرکز امری لازم و ضروری است، خاطرنشان کرد: اجرای مراسم‌ها و کنسرت‌ها در این مرکز و استقبال عموم شهروندان از برنامه‌ها می‌طلبد تا بسترهای خدماتی و رفاهی مطلوب آماده شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

شهردار منطقه ۹ اتمام نواقص موجود این مرکز را با تأمین اعتبارات مالی لازم از سوی مدیریت شهری ضروری دانست و عنوان کرد: بر اساس احصاس مشکلات و نواقص، این مرکز نیازمند نگاه ویژه مدیریت شهری برای بهره‌برداری صد درصدی است و در این راستا، رفع برخی ایرادها که در حد وسع و توان این شهرداری است، در دستور کار معاونت‌های خدمات شهری، مالی و اقتصادی و فنی و عمرانی منطقه قرار دارد.

وی افزود: خوشبختانه در چند ماه گذشته بر اساس بازدیدهای مداوم و مستمر از این مرکز، بسیاری از مشکلات و نواقص موجود که در حد و توان منطقه بوده با تلاش‌های شبانه روزی همکاران این مجموعه مرتفع شده و همچنان تلاش داریم با بسیج تمامی نیروها و امکانات، نواقص و ایرادات موجود، اصلاح و ترمیم و جهت استفاده در اختیار عموم شهروندان عزیز قرار گیرد.

از ابتدای سال جدید تاکنون با پیگیری‌های شهردار منطقه ۹، نورپردازی ورودی مرکز همایش، اصلاح و تقویت سیستم روشنایی، رنگ‌آمیزی مبلمان‌ها، سطل‌های زباله و جداول، اصلاح فضاهای سبز و کاشت گل‌های فصلی، اصلاح کفپوش‌ها، اصلاح نواقص سرویس‌های بهداشتی، ساماندهی وضعیت سالن اصلی مرکز و ایمن‌سازی نمای داخلی و … از اهم اقدامات جهت ساماندهی محوطه پیرامونی و داخلی مرکز همایش‌های بین المللی تبریز است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=67399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});