• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

شرکت ترکیه ای پهپاد مسلح سونگار را به کشورهای آفریقایی و آسیایی می فروشد

  • کد خبر : 67502
  • 01 تیر 1401 - 13:15
شرکت ترکیه ای پهپاد مسلح سونگار را به کشورهای آفریقایی و آسیایی می فروشد
یاز اکو - به گفته شرکت سازنده این محصول، سونگار که به عنوان اولین پهپاد مسلح ترکیه وارد موجودی نیروهای امنیتی ترکیه شد، به چندین بازار خارجی نیز صادر می شود.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از دیلی صباح، باریش دوزگون، مدیر کل Asisguard گفت: این شرکت با هدف توسعه پهپادهای مسلح، تجهیزات الکترونیکی وسایل نقلیه زمینی و دوربین های الکترواپتیکال فعالیت می کند.

دوزگون با اشاره به اینکه پروژه پهپاد مسلح با طراحی مدادی در سال ۲۰۱۸ آغاز شد و پس از دو سال فعالیت جدی، تحقیق و توسعه به محصولی خاص تبدیل شد، در راستای قرارداد امضا شده با ریاست صنایع دفاعی (SSB) گفت: در دسامبر ۲۰۱۹، در مجموع ۸ سونگر به ژاندارمری، نیروهای ویژه، نیروهای زمینی و واحدهای عملیات ویژه تحویل داده شد.

دوزگون در خصوص پروژه های صادرات محور اظهار داشت: با پیشرفت صنایع دفاعی در ترکیه، رقابت در بازار داخلی افزایش یافته و گسترش آن در خارج از کشور به یک ضرورت تبدیل شده است.

وی گفت: آفریقا، آسیا و اقیانوسیه و شبه جزیره عربستان به عنوان مناطقی که تمرکز اولیه ما برای فروش محصولات در آن‌ها است، می‌توانند سهم بازار را به دست آورند.

دوزگون گفت: ما اولین صادرات خود را به آمریکای شمالی انجام دادیم و علاقه مندی از سوی آفریقا جنوبی وچندین کشور آسیایی نیز نیز وجود دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=67502

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});