• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2

۸۸۰ هزار تن کالا در استان اردبیل جابجا شد

  • کد خبر : 67518
  • 01 تیر 1401 - 14:30
۸۸۰ هزار تن کالا در استان اردبیل جابجا شد
یاز اکو - مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در سه ماهه اول امسال ۸۸۰ هزار تن کالا و بار در این استان جابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا ، کلیم‌اله وثوقی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جابجایی کالا در استان در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است، افزود: در این مدت بیش از ۶۲ هزار برگ بارنامه صادر شده است.

وی اظهار کرد: بیشترین بار و کالای جابجا شده استان در این مدت به ترتیب در شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، نمین و بیله‌سوار بوده است.

وثوقی محصولات کشاورزی مانند گندم، سیب زمینی و هندوانه، انواع سیمان، آب معدنی، شمش آهن و بنزین را از جمله عمده کالاهای جابجا شده در استان در این مدت ذکر کرد و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر ابلاغ شده و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز همچنان در حال اجراست.

وثوقی همچنین با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اضافه کرد: وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است.

فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا در استان اردبیل

وی با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۱۲ هزار و ۹۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان ادامه داد: ۱۱ هزار و ۷۸۴ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل حمایت از فعالان بخش حمل و نقل کالا و مسافر را از دیگر اولویت‌های راهداری ذکر کرد و گفت: با اینکه شیوع ویروس کرونا در جامعه باعث ایجاد محدویت برای خیلی از مردم و اصناف شده بود ولی رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل با تلاش شبانه روزی خود مانع از کمبود مایحتاج مورد نیاز مردم شدند.

وی با اشاره به صدور ۶۲هزار برگ بارنامه افزود: در استان اردبیل ۹۰ شرکت حمل‌ونقل کالا با ۱۳هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲هزار راننده پرتلاش فعال است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم ، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=67518

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});