• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

کشف بیش از ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان شرقی / آذربایجان شرقی رتبه ۲۸ اعتیاد در کشور

  • کد خبر : 67554
  • 01 تیر 1401 - 19:00
کشف بیش از ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان شرقی / آذربایجان شرقی رتبه ۲۸ اعتیاد در کشور
یاز اکو - رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان آذربایجان شرقی از کشف 726 کیلوگرم انواع موادمخدر از ابتدای سال‌جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو؛ سرهنگ جعفر اقربائی‌فام، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان آذربایجان شرقی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران در هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه یار و مددکار پلیس در مبارزه با موادمخدر هستند.
وی در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران بر اساس اعلام سازمان ملل پرچمدار مبارزه با موادمخدر و در کشفیات مواد مخدر حائز رتبه اول در جهان است.
این مقام انتظامی به کشف بیش از ۷ تن انواع موادمخدر در سال گذشته در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: در سال جدید هم در این مدت ۷۲۶ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف و تعداد ۲۷ قاچاقچی و ۲ باند قاچاق منطقه‌ای دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.
سرهنگ اقربائی فام خاطرنشان کرد: تعداد ۲۰۲۶ مورد عملیات مبارزه با موادمخدر در سراسر استان اجرا شده و تعداد ۱۱۸۳ طرح پاکسازی در مناطق آلوده شهری صورت گرفته است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی در پایان با تاکید براینکه اقدامات پلیسی در جهت مبارزه و ناامن کردن فضا برای فعالیت توزیع‌کنندگان موادمخدر است، گفت: اقدامات مقابله‌ای و ایجابی به‌طور همزمان در دستورکار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوده و در این عرصه نیازمند همکاری و همراهی همه آحاد جامعه و سازمان‌ها هستیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=67554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});