• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

۹۵ وسیله و تجهیزات بازی در شهربازی‌های آذربایجان‌شرقی پلمب شد

  • کد خبر : 67557
  • 01 تیر 1401 - 19:15
۹۵ وسیله و تجهیزات بازی در شهربازی‌های آذربایجان‌شرقی پلمب شد
یاز اکو - مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی گفت: در جریان بازرسی کارشناسان این اداره کل از دستگاه ها و تجهیزات شهربازی های استان، ۹۵ دستگاه به علت مشکلات ایمنی و استاندارد پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، ساسان فرشی حق رو، روز چهارشنبه در گفت و گو با بیان اینکه حدود ۸۰ شهربازی در استان وجود دارد، افزود: در سه ماه نخست امسال حدود ۴۵۰ مورد بازرسی از شهربازی‌های استان از سوی کارشناسان و بازرسان شرکت‌های همکار مورد تایید این اداره کل انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از دستگاه ها و تجهیزات ناایمن و غیراستاندارد در شهربازی ها احتمال بروز خطر و حوادث ناگوار را افزایش می دهد، اظهار داشت: پرونده شهربازی های دارای دستگاه های ناایمن و غیراستاندارد جهت انجام مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح قضایی ارسال شده است.

مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی گفت: بر اساس قانون، بهره برداران وسایل شهربازی باید نسبت به استانداردسازی و دریافت مجوز استاندارد قبل از هرگونه فعالیتی اقدام کنند و مشخصات و آرم استاندارد را پس از تایید اداره کل استاندارد در معرض دید عموم قرار دهند.

فرشی حق رو، ادامه داد: مردم و شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با شماره تلفن ۱۵۱۷، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ و یا مراجعه حضوری مراتب را به بازرسان اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=67557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});