• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2
شهردار تبریز:

آماده ساماندهی پل خلعت‌پوشان هستیم/ پروژه سه‌راهی اهر تعیین تکلیف شود

  • کد خبر : 67622
  • 02 تیر 1401 - 13:00
آماده ساماندهی پل خلعت‌پوشان هستیم/ پروژه سه‌راهی اهر تعیین تکلیف شود
یاز اکو - جلسه بررسی تخصصی مشکلات منطقه ۵ تبریز در قالب ششمین قرار خدمت دقایقی پیش با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندار، معاونان ستادی شهرداری و مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در این جلسه اظهار کرد: امروز ششمین قرار خدمت را برگزار می‌کنیم که دور اول حضورمان در مناطق است و در دوره‌ بعدی شاهد برطرف شدن کاستی ها خواهیم بود.

وی افزود: هدف از این جلسه که با محوریت استانداری و فرمانداری انجام می‌گیرد، شناسایی و رفع مشکلات مهم سطح شهر است.

هوشیار با تاکید بر ضرورت ساماندهی و ترمیم پل خلعت پوشان تصریح کرد: پل خلعت پوشان به دلیل عبور و مرور خودروهای سنگین، نیاز به ساماندهی دارد. زیر پل ترک برداشته و هر لحظه ممکن است فرو بریزد.

شهردار تبریز همچنین درباره تبدیل مجموعه خلعت پوشان به مرکز گردشگری گفت: خلعت پوشان در محدوده اراضی دانشگاه تبریز است و در گذشته میان شهرداری تبریز و دانشگاه تبریز تفاهم‌نامه‌ای برای احداث چهارباغ ایرانی در محل این مجموعه امضا شده است.

وی افزود: خوشبختانه سازمان میراث فرهنگی کارهای مرمتی را به اتمام رسانده و اکنون ما حاضریم از سمت شمال و جنوب اقدام به ساماندهی محل کنیم.

یعقوب هوشیار در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به گلایه شهروندان و مسافران از عدم اتمام رمپ های سه راهی اهر، بیان کرد: در سه راهی اهر، یکی از رمپ‌ها به صورت ناقص رها شده است که نیاز به مرمت دارد. اکنون حدود ۲۰ سال است که پروژه سه‌راهی اهر تعیین تکلیف نشده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=67622

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});