• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7
نظر سرمربی سابق ماشین سازی در رابطه با سرمربی جدید تراکتورسازی

«قربان بردیف» گزینه مناسبی برای سرمربی‌گری تراکتور است

  • کد خبر : 67653
  • 02 تیر 1401 - 18:30
«قربان بردیف» گزینه مناسبی برای سرمربی‌گری تراکتور است
یازاکو - آصف نامازاوف، سرمربی اسبق باشگاه فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: «قربان بردیف» علاوه بر اینکه بازیکن خوبی بود، مربی خوب هم به شمار می‌رود.

یازاکو؛ ساناز شهابی – آصف نامازاوف در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار یاز اکو با اشاره به آشنایی چندین ساله با قربان بریف گفت: من و او هم سن و سال هستیم و بارها رودرروی هم بازی کرده‌ایم. او یک بازیکن و مربی موفق است و نتایج خوبی در عرصه فوتبال به دست آورده است.
وی با اشاره به اینکه او یک ترکمن اهل عشق آباد بوده و فردی با ایمان است، گفت: انتخاب این سرمربی انتخاب خوبی است اما باید این مورد را در نظر بگیریم که مربی اروپایی هیچگاه فوتبال را از پایه شروع نمی کند اما تیم هایی مثل تیم تراکتورسازی یا سایر تیم های ایران فوتبال شان به فوتبال شوروی شباهت دارد و نیازمند کار پایه ای و بنیادی هستند و این کار را کمی سخت می کند.
سرمربی دوران اوج ماشین‌سازی تبریز افزود: تراکتور از نظر مالی وضع چندان خوبی ندارد و امیدوارم مسائلی که اکنون مطرح است، به زودی رفع شود. من برای تراکتورسازی آرزوی موفقیت می کنم.

یادآوری می شود؛ «قربان بردیف» ۶۹ ساله، از سال ۱۹۸۹ وارد عرصه مربیگری شده است و طی بیش از چهار دهه فعالیت خود موفق به دو بار قهرمانی در لیگ روسیه، یک بار قهرمانی در لیگ ترکمنستان، یک بار قهرمانی در جام حذفی روسیه، قهرمان سوپرجام روسیه و همچنین قهرمان جام حذفی ترکمنستان شده است.
همچنین او تجربه سه بار حضور در لیگ قهرمانان اروپا و یک بار سرمربیگری در لیگ کنفرانس را دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=67653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});