• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد تومانی واحد تولیدی دانش بنیان در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 68045
  • 05 تیر 1401 - 14:15
سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد تومانی واحد تولیدی دانش بنیان در آذربایجان شرقی
یاز اکو - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به سرمایه‌گذاری 600 میلیارد تومانی گروه صنعتی دانش بنیان نامی، گفت: 600 میلیارد تومان برای فاز توسعه گروه صنعتی نامی سرمایه گذاری شده که این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی؛ صابر پرنیان در بازدید از گروه صنعتی نامی که به همراه هیات مدیره اتاق اصناف تبریز انجام شد، افزود: این واحد مواد پلیمری تولید می کند که این مواد در محصولات مختلفی از جمله در زیره کفش استفاده می شود.

وی ادامه داد: با توجه به این که تبریز قطب تولید کفش کشور است بنابراین فعالیت این واحد صنعتی برای واحدهای تولیدی کفش بسیار مثمرثمر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که مواد اولیه ۳۵ درصد کفش تولیدی کشور به وسیله این واحد تولید می شود، تاکید کرد: این واحد تولیدی به نوعی صنعت مادر نیز محسوب می شود چرا که محصولات این واحد علاوه بر استفاده از زیره کفش در صنعت خودروسازی و بسیاری از صنایع نیز استفاده می شود.

پرنیان با اشاره به ویژگی های منحصربفرد محصولات این واحد تولیدی افزود: این واحد دانش بنیان در تولید کفی کفش از مواد نانو استفاده کرده که آنتی باکتریال بوده و موجب از بین رفتن قارچ ها می شود بر این اساس این نوع کفش در محیط های بیمارستانی می تواند کاربرد خوبی داشته باشد.

وی افزود: در گروه صنعتی نامی در مجموع ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده که از این میزان حدود ۲۵۰ میلیارد سرمایه ثابت و ۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که محصولات این واحد تولیدی به ۹ کشور صادر می شود، ادامه داد: تولید و صادرات این محصولات باعث جلوگیری از خروج ارز به میزان ۳۰ میلیون یورو شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=68045

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});