• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

بازگشت ۴۰۰ هکتار از محدوده باسمنج به تبریز/ بدهی ۹۹ هکتاری شهرداری از شهرک خاوران به مردم

  • کد خبر : 68183
  • 06 تیر 1401 - 14:00
بازگشت ۴۰۰ هکتار از محدوده باسمنج به تبریز/ بدهی ۹۹ هکتاری شهرداری از شهرک خاوران به مردم
یاز اکو - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی از بازگشت 400 هکتار از محدوده باسمنج به تبریز خبر داد و گفت: با توجه به اینکه ریاست جمهوری هم به جای آغاز طرح‌های جدید پیگیر اتمام پروژه‌های قبلی هستند، پیشنهاد می‌کنم مدیریت شهری تبریز هم این موضوع را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس تبریز، تراب محمدی صبح امروز در جلسه اعضای شورای شهر با استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: سفر رئیس‌ جمهوری به تبریز برکات زیادی داشت. طی جلساتی با مدیرکل بازرسی ریاست جمهوری داشتیم، بخشی از مباحث در خصوص ۶۰۰ هکتار موجود در محدوده تبریز بود که ۴۰۰ هکتار آن در محدوده باسمنج بوده و به تبریز بازخواهد گشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در مورد فاز اول خاوران، ۹۹ هکتاری که فروخته شده است در آینده برای شهرداری مشکل‌ساز خواهد بود و باید راه‌حلی برای آن پیدا کنیم و فکر می‌کنم راه‌حل آن در فاز دوم است.

وی خواستار پیگیری برخی از پروژه‌های ناقص که از دولت قبلی باقی‌مانده شد و مطرح کرد: آقای رئیسی پروژه جدید شروع نمی‌کنند و پروژه‌های نیمه‌تمام را پیگیری می‌کنند، درخواست من نیز این است که طرح جدیدی آغاز نکرده و روی پیگیری و تکمیل پروژه‌های قبلی تمرکز کنید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی در پایان به بیان نکاتی در خصوص ناوگان اتوبوسرانی شرکت واحد تبریز و حومه و مسائل مربوط به سرویس‌دهی آن پتروشیمی و پالایشگاه، موضوع اختلاف بر سر باسمنج و… پرداخت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=68183

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});