• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
11

پرواز ارومیه- استانبول از ۲۱ اسفندماه جاری برقرار می‌شود

  • کد خبر : 6839
  • 20 اسفند 1399 - 8:57
پرواز ارومیه- استانبول از ۲۱ اسفندماه جاری برقرار می‌شود
یاز اکو - مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: پرواز مستقیم فرودگاه ارومیه - استانبول که یکی از مطالبات مردم استان بود، از ۲۱ اسفندماه جاری برقرار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محمدعلی نائل قراملکی اظهار داشت: این پرواز به دلیل شیوع ویروس کرونا از اسفند سال گذشته متوقف شده بود.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده، این پرواز به صورت برنامه‌ای ۲ بار در هفته توسط شرکت هواپیمایی ترکیش ایر انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی در خصوص تست های کرونایی تمهید شده در فرودگاه های استان گفت: نظارت بر اجرای پروتکل‌های جدید به همراه کنترل و غربالگری مسافران مطابق مصوبات ستاد ملی کرونا و سازمان هواپیمایی کشوری افزایش یافته است.

قراملکی بیان کرد: مطابق آخرین دستورالعمل ابلاغی از مسافران کشورهای اروپایی و مناطقی که درگیر کرونای انگلیسی هستند، تست مجدد PCR در فرودگاه‌ها انجام می‌شود.

هم اینک سه فرودگاه ارومیه، خوی و ماکو در آذربایجان غربی فعال است؛ توسعه فرودگاه ها در این استان زمینه حضور بیشتر گردشگران و سرمایه گذاران را فراهم می کند و به رونق اقتصادی این خطه کم برخودارتر منجر می شود.

ارتباطات و دسترسی آسان نکته کلیدی در مقوله توسعه بوده و از این رو وجود فرودگاه در شمال آذربایجان غربی برای شهرستان های همجوار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=6839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});