• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

اختصاص ۴۵ میلیارد تومان کمک فنی و اعتباری به فعالیتهای دانش بنیان در زنجان

  • کد خبر : 68545
  • 08 تیر 1401 - 14:30
اختصاص ۴۵ میلیارد تومان کمک فنی و اعتباری به فعالیتهای دانش بنیان در زنجان
یاز اکو - استاندار زنجان گفت: امسال ۴۵ میلیارد تومان کمک فنی و اعتباری برای حمایت و پشتیبانی از فعالیتهای دانش بنیان از محل بودجه استانی اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محسن افشارچی در جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان بر لزوم بهره گیری از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی نیز تاکید کرد و افزود: شرکت های دانش بنیان استان باید از ظرفیت این صندوق به نحو خوبی استفاده کنند.

وی به اهمیت فعالیت های دانش بنیان اشاره کرد و اظهار داشت: اقتصاد دانش بنیان یکی از واجبات است چون اتکا به نفت، امر مطمئنی نیست.

استاندار زنجان به هدف گذاری های انجام شده در حوزه اقتصاد دانش بنیان در استان اشاره کرد و افزود: در این حوزه با عدد و رقم پیش می رویم، متاسفانه در این زمینه در استان، آن وضعیتی را که باید داشته باشیم، نداریم و این مساله ناشی از مشکلات ساختاری بوده است.

افشارچی با بیان اینکه از حیت ظرفیت نیروی انسانی و تنوع محصولات تولیدی در استان، شرایط خوبی در استان داریم، گفت: تمام تلاش ما این است که زیرساخت های مورد نیاز اقتصاد دانش بنیان را در استان فراهم کنیم و از نظر فرهنگی این موضوع را جا بیندازیم.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت ها و حمایت از فعالیت های دانش بنیان چندان سخت نیست اما بخش مهم مساله در این حوزه ایجاد فرهنگ و اهمیت دادن به تولید ثروت از طریق فعالیت های دانش بنیان است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=68545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});