• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان امسال عملیاتی می‌شود

  • کد خبر : 68658
  • 09 تیر 1401 - 14:30
نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان امسال عملیاتی می‌شود
یاز اکو - رییس اتاق بازرگانی زنجان، عملیاتی کردن نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان را از جمله برنامه‌های اتاق در سال جاری عنوان کرد و گفت: بر این اساس، برنامه‌ریزی جهت حضور هیات های تجاری و بازرگانی از سایر کشورها در استان زنجان و نیز اعزام هیات های تجاری از زنجان به سایر کشورهای هدف صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، علی یگانه فرد روز پنجشنبه افزود: عملیاتی کردن نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان در سال ۱۳۹۹ توسط اتاق تهیه و تصویب شد.

وی با اشاره به حضور هیات های تجاری از کشورهای ترکیه، عراق، یمن و حضور رایزنان بازرگانی سفارت های ایران در ترکیه و هند و نیز سفیران کشورهای ارمنستان و بنگلادش در اتاق بازرگانی زنجان، خاطرنشان کرد: بر اساس نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان اعزام هیات های تجاری به کشورهایی نظیر ارمنستان و عراق و دیگر کشورهای نقشه راه تجارت خارجی در دستور کار اتاق بازرگانی زنجان قرار دارد.

رییس اتاق بازرگانی زنجان در ادامه به برنامه‌ریزی های صورت گرفته از ابتدای سال جاری در راستای عملیاتی کردن برنامه های اتاق زنجان، گفت: اتاق زنجان بر اساس رسالت های خود برنامه ها و اقدامات در بخش‌های مختلف را پیگیری کرده است که برگزاری دوره های آموزشی برای عموم علاقه‌مندان تجار و بازرگانان به صورت تخصصی از آن جمله است.

یگانه فرد با بیان اینکه با فروکش کردن موج بیماری کرونا در کشور و به تبع آن در استان زنجان، برنامه ریزی برگزاری سمینارهای آموزشی نیز در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: کلیه دوره های اتاق بازرگانی زنجان در بخش آموزش توسط اساتید مجرب و به صورت رایگان به ۲ صورت وبیناری و سمیناری برگزار می شود.

وی با اشاره به پیگیری مشکلات بخش خصوصی و واحدهای تولیدی و صنعتی افزود: برگزاری جلساتی در خصوص مشکل قطعی برق واحدهای تولیدی و صنعتی در اتاق بازرگانی زنجان در راستای همین پیگیری ها است.

رییس اتاق بازرگانی زنجان گفت: بخش خصوصی همواره پای کار بوده و در همکاری با سایر دستگاه ها و نهادها، هدف اصلی خود را پیشبرد رشد و توسعه اقتصادی استان و کشور قرار داده است.

یگانه فرد به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای برگزاری جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در سال جاری هم اشاره کرد و افزود: برای هر جلسه شورا جلسات کارشناسی برگزار می شود که در این جلسات نیز به دنبال طرح بررسی نظر کارشناسی و پیشنهادها برای حل مشکلات بخش خصوصی به صورت تخصصی در بخش های مختلف هستیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=68658

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});