• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

۸۸ خانه تا تیر سال آینده برای محرومان عجب‌شیر ساخته می‌شود

  • کد خبر : 6922
  • 20 اسفند 1399 - 12:45
۸۸ خانه تا تیر سال آینده برای محرومان عجب‌شیر ساخته می‌شود
یاز اکو - رییس بنیاد مسکن عجب‌شیر گفت: ۸۸ باب خانه محرومان با اولویت مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی تا تیر سال آینده در این شهرستان ساخته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، احمد قاسمی روز چهارشنبه افزود: در صورتی که تقاضا از سوی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان به ۸۸ مورد نرسد، واگذاری این خانه‌ها به سایر محرومان روستایی نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه ابن خانه‌ها در متراژهای ۴۰ تا ۵۰ متری ساخته خواهد شد، اضافه کرد: ۵۰ میلیون تومان تسهیلات پنج درصدی و ۳۰ میلیون تومان هم تسهیلات بلاعوض برای هر یک از این خانه‌ها اختصاص می‌یابد.

وی بیان کرد: تاکنون ۳۲ نفر از واجدان شرایط شناسایی شده و مورد تایید قرار گرفته است که از این تعداد ۲۵ نفر مبلغ ۴۰ میلیون تومانی را واریز کرده‌اند که به ۲۰ نفر در مسکن مهر عجب‌شیر زمین برای ساخت مسکن اختصاص یافته و پنج نفر هم در زمین متعلق به خود اقدام به ساخت مسکن خواهند کرد.

وی در ادامه از طرح آسفالت در روستاهای بخش قلعه‌چای و مرکزی از جمله روستاهای النجق، هرگلان، حوری، یایچی، دانالو، شیراز و قبادلو که جدول‌گذاری و زیرسازی آنها توسط دهیاری‌ها تمام شده است، خبر داد و اضافه کرد: این طرح تا تیرماه ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد.

رییس بنیاد مسکن عجب‌شیر همچنین از ساخت دیوار ساحلی مسیل روستای «قوزلوجه» که در اثر سیلاب تخریب شده بود، خبر داد و اظهار داشت: این طرح به طول ۱۵۰ متر و ارتفاع ۲ متر با سنگ لاشه اجرا شده و در اوایل سال آینده تکمیل می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=6922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});