• امروز : سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 2 July - 2024
13

۳۹مین شماره مجله «انجمن» منتشر شد

  • کد خبر : 7018
  • 21 اسفند 1399 - 10:08
۳۹مین شماره مجله «انجمن» منتشر شد
یاز اکو- ۳۹ مین شماره مجله «انجمن» در روزهای پایانی سال 99 منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، شماره ۳۹ مجله ماه نامه اقتصادی «انجمن»- که در واقع آخرین شماره سال ۱۳۹۹ می باشد، در آستانه انتشار قرار گرفت، با صورت اختصاصی به بررسی تمرکزگرایی و تمرکز زدایی و تاثیر آن در فرآیند برنامه ریزی و سیاستگذاری های جامعه پرداخته است.

همچنین در این پرونده، مقاله ای از دکتر مهدی شبروهی (حقوقدان) تحت عنوان «تمرکزگرایی، اولین زنجیر بر پیکره آزادی انتخاب و رشد متوازن عدالتخواهانه» و همچنین تحلیلی از جواد راستی (پژوهشگر ارشد اقتصاد سیاسی توسعه) با عنوان «تمرکززدایی، تمرگزگرایی و توسعه» آمده است.

در مطلبی تحت عنوان «دولت ها چرا بوجود می آیند و چه می کنند؟!» توسط دکتر محمود جامساز (اقتصاددان) تحلیل مبسوطی به اندیشه صاحب نظران مختلف در این امر پرداخته شده است.

همچنین دو گزارش در رابطه باعملکرد صندوق کارآفرینی امید استان آذربایجان شرقی، و نشست مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اصحاب رسانه در این شماره به چاپ رسیده است.

در بولتن ترجمه شاهد ترجمه اختصاصی از آقای جواد یاری تحت عنوان «علل فساد! سؤال درست یا چشم‌انداز درست؟» هستیم که در آن به بررسی چشم‌اندازهای نظری فساد پرداخته شده است.

یکی دیگر از مطالب جالب این شماره، مطلب رحیم آغاسی جاوید (دبیر بخش ثروت آفرینان) است که به سراغ ثروت آفرینان جوان رفته و در پای سخنان آنان نشسته تا بتوان نشان دهد که این افراد برای رسیدن به موفقیت، چه کرده و چه می کنند! و یا این که آنها چگونه می اندیشند، چگونه فکر می کنند، چگونه زندگی کرده و چگونه کار و تلاش می کنند که می توانند در سختی ها راه گشاده و به قله های موفقیت برسند؟ 

شهراد منافی، موسس برند «کمبین»- مهندس مسیب زاده و مهندس امین محمد نژاد به عنوان مدیر یک گروه معماری، میهمانان «ثروت آفرین» این شماره از مجله بوده اند.

شایان ذکر است، مجلات مختلف «گروه رسانه ای غروب» [مجله انجمن- مجله غروب- مجله آلوارس- مجله هنر و اقتصاد] صرفا از طریق اشتراک توزیع و به فروش می رسد. برای دریافت نسخه کاغذی این مجلات می توانید هر یک از این مجلات را آبونمان شوید.

■ راه های ارتباط با نشریه:

تلگرام: ۰۹۱۴۷۷۶۰۳۶۶

دفتر: ۳۵۵۷۰۱۶۰-۰۴۱

وب سایت: www.goroobonline.ir

ایمیل: goroobonline@gmail.com

کانال تلگرام: t.me/goroobonline

صفحه اینستاگرام: @goroobonline

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=7018

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});