• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
11
به دلیل کولاک شدید؛

امکان تردد در آزادراه زنجان – قزوین وجود ندارد

  • کد خبر : 7252
  • 23 اسفند 1399 - 13:30
امکان تردد در آزادراه زنجان – قزوین وجود ندارد
یاز اکو - مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: به دلیل وقوع کولاک شدید، امکان تردد در آزادراه زنجان – قزوین امکان وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، محمد محمدی اظهار کرد: آزادراه زنجان – قزوین به دلیل کولاک شدید ناشی از بارش برف و وزش باد شب گذشته همچنان مسدود است. همچنین در آزادراه زنجان – تبریز در حوزه استحفاظی استان آذربایجان‌شرقی نیز وقوع کولاک و نبود ایمنی کافی سبب انسداد مسیر شده است.

وی با اشاره به اینکه تردد از مسیر جایگزین در جاده قدیم زنجان – قزوین انجام می‌شود، تصریح کرد: به دلیل افزایش بار ترافیکی در این محور، تردد با کندی انجام می‌شود که از رانندگان تقاضا داریم با صبر و حوصله رانندگی کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر بارش‌ها قطع و سامانه بارشی از استان خارج شده است، تاکید کرد: تردد از محورهای کوهستانی، از جمله محور زنجان – طارم با زنجیرچرخ انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بارش برف و وقوع کولاک سبب لغزندگی جاده و کاهش دید می‌شود و ایمنی در رانندگی را مختل می‌کند، عنوان کرد: شب گذشته بر اثر همین موضوع، تصادف زنجیره‌ای سمت خرم‌دره منجر به مصدوم شدن بیش از ۶۰ نفر شد.

محمدی به مسافران توصیه کرد: از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و برای آگاهی از وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=7252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});