• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10

۹۰۰۰ شغل پایدار برای نیازمندان آذربایجان‌شرقی ایجاد شده است

  • کد خبر : 7271
  • 23 اسفند 1399 - 14:12
۹۰۰۰ شغل پایدار برای نیازمندان آذربایجان‌شرقی ایجاد شده است
یاز اکو -مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به خدمات این نهاد حمایتی، گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون، 9000 شغل پایدار برای نیازمندان استان ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد آذربایجان شرقی، محمد کلامی در تشریح اقدامات شاخص کمیته امداد استان در سال جاری، گفت: حدود ۸۰ هزار خانوار با جامعه آماری ۱۲۰ هزار نفری در طول سال از خدمات حمایتی در حوزه‌های مختلف بهره مند شده‌اند.

وی با اشاره به پرداخت کمک معیشتی به خانوارهای تحت حمایت، افزود: در طول سال ۹۹ بطور متوسط ماهیانه ۲۰۰ میلیارد ریال مستمری به خانوارهای مددجو پرداخت شده است.

وی، تامین مسکن را از جمله اولویت‌های این نهاد برای حمایت از نیازمندان برشمرد و گفت: بطور متوسط هر ماه ۷۷ واحد مسکن برای خانواده‌های تحت حمایت در شهرها و روستاهای استان، احداث یا خریداری شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه کمیته امداد آذربایجان شرقی سه سال متوالی دستگاه برتر اشتغال استان شناخته می‌شود، گفت: ۲۰۲۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان طی سال‌جاری اعطا شده است.

وی با تاکید بر ارتقای شاخص‌های آموزشی جهت جلوگیری از بین نسلی شدن فقر، گفت: ۲۰ هزار دانش آموز و ۱۲۰۰ دانشجو در استان از خدمات آموزشی کمیته امداد از جمله برگزاری کلاس‌های کنکور، اهدای تبلت، پرداخت شهریه، تامین لوازم التحریر و… بهره مند شده‌اند.

وی بیان کرد: این نهاد حمایتی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در خط مقدم مقابله با آن قرار گرفت و به راه اندازی خط تولید ماسک و لباس بیمارستانی اهتمام ورزید.

کلامی خاطر نشان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون، ۱۴۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به افراد آسیب پذیر در حوزه سلامت و اشتغال اعطا شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=7271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});