به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی، ناصر شهبازی با اعلام این مطلب گفت: به منظور یکپارچگی و رعایت استانداردهای پاسخگویی، کاهش هزینههای شرکت و افزایش کیفی ارائه خدمات به مشتریان، پاسخگویی، رفع مشکل مشتریان و مدیریت تماسهای مشتریان سرویسهای باند پهن مخابرات در استانهای آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، زنجان و همدان در مرکز تماس ۲۰۲۰ تبریز تجمیع و از این به بعد پاسخگویی پشتیبانی بالغ بر ۸۷۵ هزار مشترک و حدود ۱۸۰ هزار تماس ماهانه توسط مخابرات این استان انجام خواهد شد.
وی اضافه کرد: مشتریان محترم اینترنت مخابرات در چهار استان مذکور میتوانند طی تماس با ۲۰۲۰ نسبت به دریافت خدمات اینترنت مخابرات و یا احیاناً رفع مشکل اینترنت اقدام کنند.