• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
4

امام جمعه تبریز بر رفع دغدغه فرهنگیان تاکید کرد

  • کد خبر : 73436
  • 14 مرداد 1401 - 18:20
امام جمعه تبریز بر رفع دغدغه فرهنگیان تاکید کرد
یاز اکو - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در دیدار با رییس هیات مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان بر تلاش این صندوق برای رفع دغدغه فرهنگیان کشور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از وقت نیوز ، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم افزود : لازم است همه فعالیت های اقتصادی صندوق ذخیره فرهنگیان شفاف و در راستای تامین نیازهای فرهنگیان و ارائه خدمات مطلوب به این قشر زحمتکش باشد.

وی همچنین با یادآوری توانمندی های اقتصادی و صنعتی آذربایجان و تبریز خواستار  حضور و توسعه فعالیت های سرمایه گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان در این استان شد.

امام جمعه تبریز ، بر برنامه ریزی هوشمندانه و استقاده از جوانان انقلابی و نیروهای متخصص در این صندوق تاکید کرد.

آل هاشم  گفت : امیدوارم حضور شما در این مسوولیت ( مسوولیت صندوق ذخیره فرهنگیان کشور ) همانند مسوولیت های قبلی به ویژه در شهر کریمه اهل بیت و آستان قدس رضوی منشاء خیر و برکت باشد.

وی در پایان از رویکردهای جدید آستان قدس رضوی در بحث شفافیت و مشارکت در فعالیت عام المنفعه و آبادانی مناطق محروم کشور قدردانی کرد.

محمد دلبری رئیس هیات مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان و مشاور تولیت آستان قدس رضوی هم با اشاره به جایگاه مردمی و محبوبیت حجت الاسلام آل هاشم در میان مردم و مسوولان از ولایتمداری مردمان آذربایجان و عشق ورزی آنان به اهل بیت و پیشگامی آنان در امور خیریه تجلیل کرد.

وی همچنین گزارشی از اقدامات و فعالیت های صندوق ذخیره فرهنگیان کشور را ارائه کرد و گفت که همه تلاش ها و رویکردها در راستای رفع دغدغه فرهنگیان و افزایش رفاه آنان تدوین و در دستور کار قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=73436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});