• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1

صنایع زنجان ملزم به استفاده از پساب فاضلاب هستند

  • کد خبر : 74193
  • 19 مرداد 1401 - 17:00
صنایع زنجان ملزم به استفاده از پساب فاضلاب هستند
یاز اکو - معاون دادستانی شهرستان زنجان، با اشاره به بر ضرورت توسعه خدمات جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب در زنجان، گفت: صنایع ملزم به استفاده از پساب فاضلاب هستند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایلنا، بهنام بیگدلو در حاشیه بازدید از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان درحوزه توسعه شبکه فاضلاب و تصفیه آب و فاضلاب گفت: صنعت فاضلاب نماد تحقق مدیریت کارآمد در هر سرزمینی است که آینده و بقای هر جامعه ای را تضمین می کند، از این روز صنایع استان در راستای بازچرخانی آب ملزم به استفاده از پساب هستند.

بیگدلو با تاکید بر ضرورت توسعه خدمات جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب در زنجان گفت: در این راستا نیز تعامل بیشتر شهرداری با شرکت آب و فاضلاب استان جهت تسهیل گری بیشتر توسعه شبکه فاضلاب و پرهیز از مانع تراشی برای توسعه شبکه فاضلاب از اولویت بالایی برخوردار است.

این مسئول، افزود: شرکت آب و فاضلاب با دانش فنی بالایی وظایف قانونی خود را اجرا می کند که در این زمینه از فعالیت های این شرکت بصورت تمام قد حمایت می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دادستانی شهرستان زنجان با کسانی که در انجام وظایف شرکت آب و فاضلاب اخلال ایجاد می کنند برخورد خواهد کرد.

معاون دادستانی شهرستان زنجان همراه با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از مراحل اجرای شبکه فاضلاب در کوی نارون، شهرک بهارستان، کوچه سیدلر و تاسیسات تصفیه خانه آب و تصفیه خانه فاضلاب زنجان بازدید کرده و از نزدیک در جریان خدمات این شرکت قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=74193

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});