• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
11
مدیرعامل تراکتورسازی تبریز مطرح کرد:

تراکتورسازی تبریز با ۲۰۰ هزار فرصت شغلی سومین خودروساز بزرگ کشور است

  • کد خبر : 7533
  • 25 اسفند 1399 - 9:07
تراکتورسازی تبریز با ۲۰۰ هزار فرصت شغلی سومین خودروساز بزرگ کشور است
یاز اکو - مدیرعامل تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه این کارخانه بعد از ایران خودرو و سایپا، بزرگترین خودروساز کشور است گفت: این مجتمع برای 200 هزار نفر در سراسر کشور به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از آذرقلم، مدیرعامل تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه این کارخانه بعد از ایران خودرو و سایپا، بزرگترین خودروساز کشور است گفت: این مجتمع برای ۲۰۰ هزار نفر در سراسر کشور به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی کرده است.

ابوالفتح ابراهیمی در جریان بازدید جمعی از خبرنگاران از خطوط تولید تراکتور در تبریز گفت: حدود ۸۰۰ قطعه ساز در سطح کشور فعالیت می کنند و براساس برآوردها، کارخانه تراکتورسازی با ۲۰۰ هزار شغل ارتباط مستقیم پیدا کرده است.

مدیرعامل تراکتورسازی ایران، گفت: در حالی که نیاز کشوری به تراکتور در حدود ۱۶ تا ۲۰ هزار دستگاه است اما تولید سالانه این کارخانه بیش از ۲۲ هزار دستگاه است که با هدف افزایش صادرات خیز بلندی برداشته شده است.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم تا بازار فروش تراکتور به دست دلالان نیفتد تصریح کرد: قیمت تراکتور را به خاطر کشاورزان پایین نگه داشتیم هر چند که فراِیند توزیع و فروش در دست ما نیست. ما فقط تولیدکننده هستیم.

ابراهیمی در ادامه با بیان اینکه بزرگترین کارخانه ریخته گری چدنی خاورمیانه را داریم افزود: کارگران ما، کارگران معمولی و ساده نیستند اغلب آنها تحصیلات دانشگاهی دارند و فارغ التحصیل رشته های مهندسی هستند.

وی با بیان اینکه توسعه تکنولوژی های کشاورزی و ماشین آلات و به ویژه توسعه کارخانه تراکتورسازی با امنیت غذایی مردم ارتباط پیدا می کند گفت: از این رو بازسازی دستگاه ها و تکنولوژی های ما هر سال اتفاق می افتد.

ابراهیمی در ادامه به موضوع تحریم های اقتصادی اشاره کرد و گفت: تا قبل از تحریم های ظالمانه، ما به هلند هم تراکتور صادر می کردیم. و این مصداق زیره به کرمان بود و نشان دهنده کیفیت و اوج کار ما و مصداق ضرب المثل زیره به کرمان بردن! با این حال ما هنوز هم در شرایط تحریم، به صادرات اهمیت می دهیم و صادرات تراکتورسازی همچنان استمرار دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=7533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});