• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

راه‌اندازی ۵ دستگاه مینی بوس جدید در مسیر تندرو (BRT) ویژه بانوان

  • کد خبر : 7544
  • 25 اسفند 1399 - 9:45
راه‌اندازی ۵ دستگاه مینی بوس جدید در مسیر تندرو (BRT) ویژه بانوان
یاز اکو - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی تبریز و حومه از راه‌اندازی 5 دستگاه مینی‌بوس در مسیر تندرو با اعتباری بالغ بر 50میلیارد ریال در آستانه سال جدید جهت خدمات دهی به شهروندان محترم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری آریا، مهندس ایمان غنی زاده مدیرعامل این شرکت با بیان این مطلب گفت: با هدف افزایش تعداد ناوگان فعال و نیز نوسازی ناوگان شرکت واحد در سالجاری و با توجه به ظرفیت به وجود آمده جهت فعالیت مینی بوس در مسیر تندرو (BRT) همزمان با افزایش تقاضای سفر در روزهای پایانی سال، ۵ دستگاه مینی بوس در مسیرفوق با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال تامین و وارد ناوگان خدمت رسانی گردید.
وی افزود: مینی بوسهای فوق ویژه بانوان بوده و در مسیر تندرو حدفاصل میدان راه آهن تا میدان بسیج و بالعکس بارعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت دارند ضمن اینکه فعالیت این مینی بوسها ضمن کاهش دادن زمان انتظار، از شلوغی اتوبوسها ناشی از تجمع مسافر نیز جلوگیری خواهد کرد.
مهندس غنی زاده با اشاره به برنامه نوسازی ناوگان شرکت واحد در بحث خرید اتوبوس نو نیز گفت: با وجود مشکلات مالی و تحریم های ظالمانه و به لطف خداوند متعال و حمایتهای قاطعانه شهرداری کلانشهر تبریز، خرید تعدادی اتوبوس نو از یکی از شرکتهای داخلی نهایی شده است که در روزهای آتی شاهد ورود این اتوبوسها به چرخه خدمت رسانی به شهروندان محترم خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در خاتمه تصریح کرد: امیدواریم با توجه به وضعیت عمر ناوگان اتوبوسرانی و با حمایتهای دولت محترم و شهرداری محترم تبریز وشورای محترم اسلامی شهر ومعاونت محترم مالی اقتصادی شهرداری تبریز ، خرید و تزریق اتوبوس جدید بصورت مستمر تا رسیدن به حد استاندارد ادامه داشته باشد تا در خدمات دهی به شهروندان با مشکل مواجه نشویم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=7544

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});