• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

نمایشگاه‌های خودرو تبریز به مایان منتقل می‌شود

  • کد خبر : 75909
  • 01 شهریور 1401 - 14:00
نمایشگاه‌های خودرو تبریز به مایان منتقل می‌شود
یاز اکو - سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: تمامی نمایشگاه‌های خودرو کلانشهر تبریز به شهرک مبل و خودروی مایان منتقل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، احمد موقری روز سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات مربوط به انتقال نمایشگاه های خودرو به شهرک مبل و خودروی مایان، لزوم انتقال نمایشگاه های خودرو کلانشهر تبریز به این محل را لازم و ضروری دانست و افزود: موضوع ساماندهی مشاورین املاک و خودرو همواره از اولویت های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوده و در این زمینه اقدامات لازم در دست اجراست.

وی اظهار داشت: در سال های گذشته اقدامات ارزنده و شایسته در راستای کاهش ورودی پرونده در بحث معضلات اجتماعی ناشی از جرایم مختلف از جمله انواع کلاهبرداری، فروش مال غیر، تبانی برای بردن مال غیر، جعل و استفاده از سند مجعول و معاملات معارض انجام شده که ساماندهی بنگاه های خودرو بر همین مبنا تعریف شده است.

موقری ادامه داد: در برخی از حوزه های ساماندهی روابط حقوق اشخاص نتایج مطلوبی به دست آمده که ضرورت دارد با استمرار و پیگیری های مجدد و اقداماتی که نیازمند همکاری دستگاه های مربوطه نسبت به عملیاتی و اجرایی کردن مطلوب و نهایی برنامه ساماندهی روابط حقوقی اشخاص می باشد، اقدام شود.

نحوه صدور پروانه تخصصی مشاورین املاک و خودرو

وی در ارتباط با نحوه صدور پروانه تخصصی مشاورین املاک و خودرو با لحاظ ماده سه شیوه نامه دستورالعمل اجرایی نحوه صدور پروانه تخصصی، گفت: در این زمینه مقرر شده است هیات های اداره کل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی لیست و مشخصات متقاضیان اخذ پروانه تخصصی به منظور شرکت در دوره آموزشی را به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان معرفی کند.

موقری اضافه کرد: بدیهی است متقاضیانی که موفق به گذراندن دورهای مذکور شده و حائز صلاحیت و آگاهی های حقوقی لازم باشند جهت سپری نمودن مراحل بعدی اخذ پروانه تخصصی به هیات استانی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان معرفی خواهند شد.

وی آگاه سازی اعضای اتحادیه های مشاورین املاک و خودرو بر نحوه صدور پروانه تخصصی را مهم خواند و افزود: روسای اتحادیه های مذکور به طرق مقتضی، اطلاع رسانی های لازم و کافی نسبت به برگزاری دوره های آموزشی و نحوه صدور پروانه تخصصی مطابق با آیین نامه و ماده سه شیوه نامه دستورالعمل اجرایی نحوه صدور پروانه تخصصی برای اعضای زیرمجموعه خود به ویژه برای متقاضیان جدید و متقاضیان تمدید پروانه تخصصی به عمل آورند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=75909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});