• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8
نماینده مجلس:

حضور سلیقه‌های مختلف در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

  • کد خبر : 7602
  • 25 اسفند 1399 - 12:09
حضور سلیقه‌های مختلف در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می‌کند
یاز اکو - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور سلیقه‌های مختلف در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محمدحسین فرهنگی در جمع خبرنگاران تاکید کرد: باید تمامی دست اندرکاران و عوامل برگزاری انتخابات تلاش خود را برای تحقق این هدف به کار بگیرند.

وی اظهار داشت: عوامل اجرایی انتخابات اعم از مجریان و ناظران باید در پرشور شدن انتخابات ایفای نقش کنند چون بدون همکاری و تعامل آنها با جریان های سیاسی امکان برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور گسترده مردم امکان پذیر نیست.

فرهنگی بر لزوم اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای تاکید و اضافه کرد: بدون دخالت عناصر تاثیرگذار در این عرصه از شور و هیجان انتخابات کاسته خواهد شد که برای از بین بردن چنین فرضیه ای ‌باید همه برای مشارکت حداکثری مردم، تلاش خود را به کار گیرند.

وی ادامه داد: به طور قطع با حضور سلیقه های مختلف در انتخابات آینده به خصوص در انتخابات ریاست جمهوری نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی نقش بر آب شده و توطئه هایشان خنثی می شود.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور توسط افراد باتجربه بهتر اداره می شود، افزود: این افراد نیز از اندیشه و توانمندی بالقوه‌ جوانان باید بهره بگیرند تا کشور به توسعه و پیشرفت خود در زمینه‌های گوناگون ادامه داده و به این حرکت سرعت داده شود.

فرهنگی یادآوری کرد: مردم انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی بارها در برهه های مختلف تاریخی ثابت کرده‌اند که در همه صحنه‌های انقلاب حضور فعالانه‌ای دارند و در انتخابات آینده نیز چنین اتفاقی خواهد افتاد و بار دیگر به جهانیان ثابت خواهد شد که این نظام متعلق به ملت است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=7602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});