• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11

شهرک صنفی اهر در بلاتکلیفی به سر می‌برد

  • کد خبر : 7605
  • 25 اسفند 1399 - 12:40
شهرک صنفی اهر در بلاتکلیفی به سر می‌برد
یاز اکو - فرماندار شهرستان اهر با اشاره به بلاتکلیفی شهرک صنفی شهرستان اهر افزود: دستگاه‌ها به هیچ عنوان مالک شهرک صنفی نمی‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، رسول خدابخش صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسانی همچون شهرداری اهر از حق و حقوق خود در احداث شهرک صنفی گذشته بود تا مشاغل مزاحم ساماندهی شود ولی دستگاه‌ها به هیچ عنوان مالک شهرک صنفی نمی‌شوند.

فرماندار شهرستان اهر بر لزوم ساماندهی مشاغل مزاحم در شهر اهر تأکید کرد و گفت: طرح ساماندهی ورودی شهر اهر از سمت جاده کلیبر به زودی نهایی می‌شود.

وی از ساماندهی واحدهای درمانگاه و داروخانه دامپزشکی در شهر اهر خبر داد، یادآور شد: ۱۲ واحد درمانگاه و داروخانه دامپزشکی در شهر اهر وجود دارد که عمدتاً در مناطق پُرتردد و ترافیکی واقع شده‌اند و از طرفی این واحدها در شکل‌گیری ترافیک نقش دارند.

خدابخش با گلایه از حجم بالای ترافیک در خیابان‌های هسته مرکزی شهر اهر گفت: حجم بالای ترافیک به ویژه در هسته مرکزی شهر اهر قابل تحمل نیست و شهروندان از این بابت ابراز نارضایتی می‌کنند و عمدتاً دلیل ترافیک شهری به برخی مشاغل و سدمعبر برمی‌گردد.

فرماندار اهر بر ضرورت ساماندهی و جابه‌جایی درمانگاه‌ها و داروخانه‌های دامپزشکی در شهر اهر تأکید کرد و گفت: در صدور پروانه فعالیت واحدهای صنفی؛ از شهرداری اهر نیز استعلام انجام گیرد و هسته مرکزی شهر از نظر واحدهای صنفی ایجادکننده ترافیک ساماندهی می‌شوند.

وی از ساماندهی ورودی شهر اهر از سمت جاده کلیبر خبر داد، یادآور شد: ایستگاه خودروهای مسافربری بین‌شهری در خیابان چای‌کنار به دلیل ایجاد مزاحمت و نارضایتی شهروندان؛ ساماندهی شد و ایستگاه‌های مسافربری تبریز و ورزقان نیز ساماندهی می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=7605

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});