• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز با یک‌هزار و ۶۲۲ میلیارد ریال اعتبار

  • کد خبر : 76952
  • 08 شهریور 1401 - 13:15
بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز با یک‌هزار و ۶۲۲ میلیارد ریال اعتبار
یاز اکو - شهردار تبریز از برگزاری آیین بهره برداری و افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری به عنوان برگی زرین جهت بهره مندی و رفاه هرچه بیشتر شهروندان تبریزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار با اعلام این خبر اظهار کرد: آیین بهره برداری و افتتاح پروژه های مدیریت شهری با اعتبار یک هزار و ۶۲۲ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز، سردار عابدین خرّم استاندار آذربایجان‌شرقی، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان استانی و مدیران شهری برگزار خواهد شد.

بهره برداری از پروژه صفه شمالی مقبره الشعرا در هفته دولت

وی افزود: پروژه صفه شمالی مقبره الشعرا با هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت و ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه، پروژه شاخص شهرداری تبریز در هفته دولت به شمار می‌رود که به عنوان گامی در راستای حفظ و پاسداری از فرهنگ و هنر کهن شهر تبریز مبداء افتتاح و برپایی آیین بهره برداری از پروژه‌های شهرداری تبریز است.

هوشیار با اشاره به برخی دیگر از پروژه‌های مجموعه مدیریت شهری تصریح کرد: آغاز عملیات آماده‌سازی زمین‌های پادگان ارتش با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان، کلنگ‌زنی مسیرگشایی ۲۴ و ۱۶ متری شهید منتظری با شش میلیارد تومان اعتبار، فاز دوم مجموعه تاریخی و فرهنگی باغشمال با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار، احداث پارک محله‌ای حافظ با دو میلیارد تومان اعتبار و آماده سازی قطعات تفکیکی محل پادگان قدیم ارتش با سه میلیارد تومان اعتبار از جمله پروژه های شهرداری تبریز در هفته دولت است.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: دوربرگردان راه‌آهن، دوربرگردان سه راهی فرودگاه، رمپ خروجی مارالان به اتوبان کسایی، کانال‌های دفع آب‌های سطحی انقلاب و اسلامشهر، چند پارک محله‌ای، سنگفرش و پیاده‌راه مهمترین پروژه‌های آماده بهره‌داری هستند که فردا همزمان با بهره برداری از صفه شمالی مقبره الشعرا به بهره برداری می رسند.

اهتمام مدیریت شهری تبریز جهت خدمات رسانی بیشتر برای شهروندان

هوشیار با تاکید بر اهتمام مدیریت شهری تبریز جهت خدمات رسانی هرچه بیشتر برای شهروندان گفت: رویکرد مجموعه شهرداری برای گام نهادن به سوی ایجاد شهری توام با آرامش، ایمنی و آسایش هرچه بیشتر برای شهروندان هدفگذاری شده است و در این مسیر تمام ارکان مدیریت شهری به صورت یکپارچه تلاش می‌کنند.

آیین بهره برداری و افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری تبریز ساعت ۱۸ سه شنبه –هشتم شهریور- همزمان با هفته دولت در صفه شمالی مقبره الشعرا برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=76952

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});