• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی مطرح کرد

جلوگیری دستگاه قضایی آذربایجان شرقی از تعطیلی واحدهای تولیدی

  • کد خبر : 7742
  • 26 اسفند 1399 - 11:00
جلوگیری دستگاه قضایی آذربایجان شرقی از تعطیلی واحدهای تولیدی
یاز اکو - رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: دستگاه قضایی استان تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی انجام می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی، موسی خلیل الهی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، با اشاره به تاکیدات رئیس قوه قضائیه مبنی بر حمایت دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی و صنعت، اظهار کرد: مجموعه دستگاه قضایی استان به صورت تمام قد در کنار بخش صنعت و واحدهای تولیدی بوده و تلاش می‌کند تا از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری کند.

وی با بیان این‌که نباید اجازه دهیم حتی یک نفر شغل خود را از دست بدهد، افزود: خوشبختانه در طی یک سال گذشته اقدامات خوبی در راستای حمایت از تولید و اشتغال استان انجام شده که این موضوع با همدلی و مشارکت همه دستگاه‌های استان تحقق یافته و قابل قدردانی است.

وی ادامه داد: طبق قانون بایستی واحدهای صنعتی و تولیدی پس از ورشکستگی، تعطیل و پلمپ و سپس وارد چرخه مزایده شوند، اما دستگاه قضایی استان با تمام توان تلاش می‌کند تا مانع از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی و به تبع آن بیکاری افراد شاغل در آن واحدها شود.

خلیل اللهی خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده در استان چندین واحد تولیدی و صنعتی به چرخه تولید بازگشته‌اند، به طوری که برخی واحدهای احیا شده وارد حوزه صادرات شده‌اند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=7742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});