• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

احداث پایانه جدید مسافربری شمال شرق تبریز در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 77710
  • 14 شهریور 1401 - 9:00
احداث پایانه جدید مسافربری شمال شرق تبریز در سال ۱۴۰۲
یاز اکو - مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز گفت: پیرو تاکید شهردار تبریز مبنی بر راه‌اندازی و بهره‌برداری از پایانه مسافربری شرق در سال آینده، احداث آن را در دستور کار قرار دادیم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، احمد زارعی گفت: ایجاد پایانه ها برای مسافران برون شهر و استانی تبریز از اهداف اصلی این سازمان در مبادی ورودی شهر است.

وی اظهار کرد: براساس برنامه و دستور شهردار تبریز، پس از تامین اعتبار در بودجه سال ۱۴۰۲، پایانه شمال شرق در سه راهی اهر احداث می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری با اشاره به نحوه خدمات‌دهی پایانه های شهری برای مسافران در آینده، گفت: با تامین اعتبار لازم و رفع مشکلات موجود در پایانه های مسافربری، وضیعت فعلی نیز ارتقا می‌یابد و بهره‌وری لازم در حوزه عمرانی و بهسازی ساختمان‌ها و اقدام هوشمندسازی و ارائه خدمات بهینه برای مسافران ایجاد می‌شود.

زارعی ادامه داد: پس از بهره‌برداری از این پایانه، خطوط پایانه‌های خطی شرقی تجمیع و ضمن دسترسی بهتر شهروندان شرق تبریز، نقش مؤثری در کاهش ترافیک خواهد داشت.
وی با اشاره به موقعیت این منطقه از شهر گفت: شرق تبریز به عنوان مهم‌ترین گلوگاه ارتباطی تبریز، روزانه محل تردد تعداد کثیری از خودروهای مسافربری است و همین امر، موجب سنگینی ترافیک و اختلال در تردد شهروندان و مسافران محترم می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=77710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});