• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
6

۹۵ درصد خانوارهای روستایی شهرستان زنجان از نعمت گاز برخوردارند

  • کد خبر : 77802
  • 14 شهریور 1401 - 17:00
۹۵ درصد خانوارهای روستایی شهرستان زنجان از نعمت گاز برخوردارند
یاز اکو - مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، با گازرسانی به بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار در حال گازرسانی؛ نزدیک به ۹۵ درصد خانوار روستایی شهرستان زنجان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایلنا، رحیم سلیمانی نژاد گفت: همزمان با هفته دولت؛ درحالی ۲۸ طرح گازرسانی در شهرستان زنجان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد که با گازرسانی به ۲ هزار و ۵۱۸ خانوار در حال گازرسانی؛ پوشش شبکه گازرسانی روستاهای شهرستان زنجان به ۹۴.۹ درصد افزایش می یابد.

سلیمانی نژاد، با اشاره به بهره برداری از عملیات گازرسانی به ۶ روستا و ۱۴ واحد تولیدی صنعتی، از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۸ روستای دیگر همزمان با هفته دولت در شهرستان زنجان خبر داد و گفت: برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۸ طرح گازرسانی در شهرستان زنجان؛ نزدیک به ۷۳ میلیارد و ۶۵۲ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی، با اعلام اینکه برای گازرسانی به ۱۴ واحد تولیدی صنعتی نزدیک به ۹۳۷ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، افزود: با صرف بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار، همچنین موفق به تامین گاز ۶ روستا با یک هزارو ۲۵۵ واحد مسکونی در شهرستان زنجان شده ایم.

این مسئول، تصریح کرد: در هفته دولت همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به ۸ روستا آغاز شد تا ۳۷۷ واحد مسکونی دیگر در شهرستان زنجان از گاز طبیعی بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در ادامه با اشاره به بهره مندی ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۸۵.۴ درصد خانوار روستایی شهرستان زنجان از نعمت گاز طبیعی؛ با بیان اینکه از ۲۷۵ روستای این شهرستان؛ ۱۴۵ روستا بهره مند از گاز طبیعی است، افزود: در حال حاضر طرح گازرسانی به ۴۸ روستا در دست اجرا است که با این اقدام، ۲ هزار و ۵۱۸ خانوار روستایی با ۹۴.۹ درصد بهره مندی به شبکه گاز کشور متصل می شوند.

بهره مندی ۳ شهرک صنعتی و ۲ محور صنعتی از گاز طبیعی

وی همچنین از بهره مندی ۳ شهرک های صنعتی اشراق، نوآوران و تخصصی روی این شهرستان و ۲ محور صنعتی ذاکر – بناب و روی از گاز طبیعی خبر داد و گفت: صنایع عمده این شهرستان همچون نخ تایر صبا، سرب و روی، روغن نباتی جهان، شمش سازان، شرکت ریخته گری پیوسته سهند (سایت روستای قیطول) و راشا کاسپین هم از گاز طبیعی استفاده می کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان؛ تامین گاز۲۰ جایگاه CNG در سطح شهرستان زنجان را نیز از اقدامات لازم در ارائه هر چه بهتر خدمات به مشترکین اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=77802

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});