• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

کمبود منابع انسانی چالشی مهم در مجموعه ارشاد آذربایجان غربی است

  • کد خبر : 78006
  • 16 شهریور 1401 - 13:15
کمبود منابع انسانی چالشی مهم در مجموعه ارشاد آذربایجان غربی است
یاز اکو - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: کمبود منابع انسانی در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها ، چالشی مهم در این عرصه است و به همین دلیل نیز همه هنرمندان و اصحاب رسانه باید خود را جزء مهمی از این مجموعه بدانند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، نوروزی در آئین معارفه رئیس جدید ارشاد شهرستان سلماس گفت: کمبود منابع انسانی در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها ، چالشی مهم در این عرصه است و به همین دلیل نیز همه هنرمندان و اصحاب رسانه باید خود را جزء مهمی از این مجموعه بدانند و تعامل و همکاری تنگاتنگ خود را با فرهنگ و ارشاد اسلامی تداوم بخشند.

وی افزود: همه فعالیت های عرصه فرهنگ ، هنر و اطلاع رسانی در جهت کسب رضایت خاطر مردمی است و به همین دلیل امید بخشی به مردم و نقد منصفانه در صدر توجهات این عزیزان باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: تخریب آفت هنر و فرهنگ است و هنرمند و رسانه پویا باید در همه زمینه های فعالیتی، نقد همراه با راهکار در جهت حل معضلات مردمی گام بردارد.

معرفی سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد سلماس

نوروزی ضمن معرفی “رامین پور عباس” بعنوان سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد سلماس گفت: تجارب ارزنده آقای پورعباس در طول چندین سال خدمت خود در این مجموعه موجب تحول و ارتقای عملکرد فرهمگ و ارشاد سلماس خواهد بود.

کاظم غنی زاده، سرپرست فرمانداری سلماس نیز در جلسه معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سلماس گفت: امروزه برای توسعه همه جانبه جامعه نیازمند فرهنگ سازی و ارتقای فرهنگ اعضای آن هستیم.

غنی زاده اظهار کرد: اولویت اصحاب هنر و رسانه باید نشاط آفرینی با دید همه جانبه و خلاقانه در سطح جامعه تقویت همدلی و وحدت بین آحاد مختلف مردم باشد.

وی خاطرنشان کرد: سلماس ظرفیت ها و پتانسیل های قوی در عرصه های فرهنگ ، هنر و اطلاع رسانی دارد و مفاخر بسیاری در اینخصوص پرورش داده که نیاز است جهت توسعه فرهنگی به مردم تبیین و آگاهسازی شود.

طی حکمی باحضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و فرماندار سلماس ، رامین پورعباس بعنوان سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس منصوب و از زحمات علی اصغر فیض الهی رییس پیشین این مجموعه قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=78006

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});