• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

کمک به خانواده زندانیان آذربایجان شرقی ۱۳۹ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 78885
  • 23 شهریور 1401 - 13:30
کمک به خانواده زندانیان آذربایجان شرقی ۱۳۹ درصد افزایش یافت
یاز اکو - دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان شرقی گفت: میزان کمک‌های مردمی نقدی و غیرنقدی به خانواده های زندانیان این استان طی ۶ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۳۹ درصد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، بابک محبوب علیلو روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: در همین مدت میزان کمک به زندانیان آذربایجان شرقی نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته معادل ۴۵۸ درصد افزایش داشته است که این امر نشان دهنده تقویت روحیه و حس نوع دوستی در بین مردم استان است.

وی حمایت از خانواده های زندانیان را از اولویت های مهم و اصلی دستگاه قضایی در دوره جدید عنوان و اضافه کرد: نباید تاوان کسی که مرتکب خلاف شده است را خانواده وی بدهد، بلکه باید به منظور به حداقل رساندن آسیب های اجتماعی این خانواده ها، آنان را تحت پوشش قرار داد.

محبوب علیلو ادامه داد: در این مدت میزان هدایا و کمک های اشخاص حقیقی و حقوقی به خانواده زندانیان آذربایجان شرقی در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸۵ درصد و درآمد اقتصادی انجمن حمایت از زندانیان استان نیز معادل ۳۳ درصد افزایش داشته است.

وی تعداد مددجویان انجمن حمایت از زندانیان آذربایجان شرقی در سال گذشته را ۶۹۵ نفر اعلام کرد و گفت: این رقم در سال جاری به ۷۸۴ نفر رسیده که در این رابطه نیز شاهد رشد ۱۳ درصدی هستیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=78885

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});