• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

مدت نصب انشعاب برق در تبریز از ۴۰ روز به ۱۳ روز کاهش یافت

  • کد خبر : 79533
  • 28 شهریور 1401 - 18:40
مدت نصب انشعاب برق در تبریز از ۴۰ روز به ۱۳ روز کاهش یافت
یاز اکو - مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از کاهش مدت زمان نصب انشعابات از ۴۰ روز به ۱۳ روز در این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، عباس حسامی روز دوشنبه در نشست بررسی مشکلات و چالش های برق تبریز اظهار کرد: افزایش سرعت نصب انشعابات زمینه‌ساز رضایت بیشتر مشترکین را فراهم کرده است.

حسامی همچنین با بیان اینکه در سه ماه اخیر ۱۳ میلیارد تومان از مطالبات شرکت توزیع نیروی برق تبریز وصول شده است، گفت: این میزان در نوع خود بی‌سابقه است که به همت امور مشترکین محقق شده است.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات به‌ویژه در زمینه حضور پیمانکاران در مناقصات گفت: علیرغم تمام محدودیت ها، پیشرفت پروژه ها در حد قابل قبولی می باشد.

حسامی عمده ترین دلیل عدم استقبال و حضور پیمانکاران در مناقصه ها را عدم تعدیل در فهرست بها دانست و افزود: با همیاری و همکاری هیئت مدیره شرکت، از این بعد در بحث تعدیل قیمت ها فهرست بهای سازمان برنامه و بودجه معیار شرکت توزیع نیروی برق تبریز خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در تشریح مزایای تعدیل فصلی قیمت ها گفت: با انجام این کار یکی از مشکلات اصلی پیمانکاران که ناشی از تورم و غیر قابل پیش‌بینی بودن قیمت ها بود، رفع می شود.

وی از برگزاری مناقصه کابل خودنگهدار در آینده نزدیک خبر داد و افزود: به تبع انجام این طرح شاهد افزایش چشمگیر روند تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در سطح شرکت خواهیم بود.

حسامی با اشاره به وجود تاخیر در پرداخت ها از سوی شرکت گفت: پس از رایزنی های متعدد در حال آماده‌سازی ساز و کاری هستیم که بر اساس آن مطالبات پیمانکار از سوی بانک به صورت نقدی پرداخت شود.

وی همچنین بر ضرورت تجمیع شرکت های پیمانکاری به صورت حجمی به منظور افزایش نظارت بر قراردادهای وصول، قراردادهای نصب و اصلاح روشنایی معابر، انشعابات غیر مجاز، سرویس و تعمیرات پیشگیرانه و بهره‌برداری تاکید کرد و گفت: در این رابطه اقداماتی در حال انجام است و پس از تجمیع شرکت های پیمانکاری هزینه های مجموعه کاهش محسوسی خواهد داشت.

حسامی همچنین گفت: با تلاش همکاران مجموعه، امسال چه در بخش مشترکین خانگی و چه مشترکین تجاری بدون خاموشی از پیک تابستان عبور کردیم و به رغم اینکه برای تعدادی از صنایع خاموشی ۱۰ تا ۱۱ ساعته در هفته برنامه‌ریزی شده بود، این مدت را به چهار تا پنج ساعت در هفته کاهش دادیم و همین امر رضایت صنایع را نیز در پی داشت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=79533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});