• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

نیروهای مسلح مستقر در تبریز آمادگی خود را به نمایش گذاشتند

  • کد خبر : 79897
  • 31 شهریور 1401 - 15:00
نیروهای مسلح مستقر در تبریز آمادگی خود را به نمایش گذاشتند
یاز اکو - همزمان با آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس، نیروهای مسلح مستقر در تبریز توان رزمی، دفاعی و تجهیزاتی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، در این مراسم یگان های مختلف اعم از نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در قالب لشکر عملیاتی ۲۱ حمزه سیدالشهدا، نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی، سپاه عاشورا، نیروی انتظامی و بسیج اقشار از مقابل جایگاه رژه رفته و اقتدار نیروهای مسلح را نشان دادند.

استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با تاکید بر آمادگی رزمی و دفاعی نیروهای مسلح کشور در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و منویات فرماندهی کل قوا، گفت: امروز وحدت و همبستگی خاصی در میان نیروهای مسلح حاکم است که این یکپارچگی برای دوستان انقلاب امیدبخش و برای دشمنان هراس آفرین است.

توطئه های اخیر دشمنان خللی در روحیه مردمی نخواهد داشت

عابدین خرم اظهار داشت: جوانان امروز ایران اسلامی نیز همچون دوران دفاع مقدس با تاسی از رهنمودهای رهبری برای دفاع از کیان میهن اسلامی آمادگی کامل دارند و توطئه های اخیر دشمنان هیچ خللی در این روحیه مردمی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس نه‌ تنها صحنه نبرد سخت و رزم مسلحانه با جبهه متحد استکبار جهانی، بلکه عرصه بالندگی و خودباوری ملتی بود که با تأسی از نهضت عاشورا و تمسک به ارزش‌های اخلاقی و دینی، قوام و دوام انقلاب خود را تضمین کرد، اظهار داشت: دفاع مقدس به واقع فرهنگ انسان‌ ساز و تمدن‌ ساز است.

خرم دفاع مقدس را نیاز ضروری همه دوران‌ها دانست و ادامه داد: در عرصه سرنوشت‌ ساز کنونی که شاهد هجمه‌ها و فشارهای دشمنان و معاندان در عرصه‌های مختلف هستیم ، رمز عبور از این دوران سخت، ایستادگی، مقاومت و اتکا به ظرفیت‌های فراوان و قابل اعتنای داخلی است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=79897

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});