• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

ساعت کاری ادارات استان اردبیل در هفته اول مهر تغییر می‌یابد/ صدور مجوز دورکاری یک‌سوم کارکنان

  • کد خبر : 80014
  • 02 مهر 1401 - 10:15
ساعت کاری ادارات استان اردبیل در هفته اول مهر تغییر می‌یابد/ صدور مجوز دورکاری یک‌سوم کارکنان
یاز اکو - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل از تغییر ساعت کاری و صدور مجوز دورکاری یک‌سوم کارکنان ادارات استان در هفته اول مهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و پیش‌بینی افزایش ۳۰درصدی ترددهای درون‌شهری و ترافیک سنگین در روزهای ابتدای مهر، با موافقت استاندار اردبیل، به منظور مدیریت بهینه ترافیک این ایام، ساعت کاری ادارات در هفته اول مهر تغییر می‌کند.

وی افزود: ساعت فعالیت ادارات استان اردبیل در هفته اول مهر از روز شنبه تا چهارشنبه، ۹ تا ۱۴:۴۵ خواهد بود و ساعت کاری روز پنج‌شنبه طبق روال قبل اعلام می‌شود و همچنین ادارات می‌توانند در این هفته، از خدمات یک‌سوم کارکنان خود با اولویت بانوان، به‌صورت دورکاری بهره‌مند شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل بیان کرد: ساعت کاری بانک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و امدادی استان اردبیل طبق روال قانونی پیشین خواهد بود.

دبیر تصریح کرد: بدیهی است جبران کسری کار با استفاده از ظرفیت دورکاری در این هفته الزامی بوده و مدیران ترتیبی اتخاذ کنند تا فرآیند خدمت‌رسانی و پاسخ‌گویی به مردم با خدشه‌ای مواجه نشود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=80014

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});