• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

۶۵۰ میلیارد تومان بدهی دانشگاه علوم پزشکی تبریز پرداخت شد

  • کد خبر : 80186
  • 04 مهر 1401 - 10:15
۶۵۰ میلیارد تومان بدهی دانشگاه علوم پزشکی تبریز پرداخت شد
یاز اکو - رئیس دانشکاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: طی یک سال اخیر افزون بر ۶۵۰ میلیارد تومان از بدهی‌های معوق این مجموعه به شرکت‌ها و نهادهای مختلف پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، بهمن نقی پور در کارگاه آموزشی خبرنویسی ویژه روابط عمومی های واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی تبریز، با اشاره به اینکه مهر ماه سال گذشته در شرایط بسیار سخت و با بدهی های سنگین مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی تبریز را تحویل گرفتیم، افزود: طی این مدت با تلاش های شبانه روزی کارکنان مجموعه توانستیم این میزان از بدهی های دانشگاه را پرداخت کنیم که این پرداختی ها تنها در مدت ۶ ماه به انجام رسیده است.

وی یکی از شعارهای محوری مدیریت دانشگاه علوم پزشکی تبریز را شفاف سازی در تمام حوزه ها دانست و اظهار داشت: ما معتقدیم با شفاف سازی کسی آسیب و ضرر نخواهد دید، بلکه زمینه های توسعه بخش سلامت استان بیش از پیش فراهم می شود.

نقی پور با تاکید بر لزوم واقعیت نگاری در انتشار اخبار و رویدادهای مختلف مربوط به دانشگاه علوم پزشکی، یادآور شد: روابط عمومی ها خبر رسانی صریح، شفاف و به موقع را به دور از وعده های توخالی در اولویت فعالیت های خود قرار دهند.

وی تمرکز بر امیدآفرینی در جامعه را یکی از رسالت های اصلی روابط عمومی ها برشمرد و ادامه داد: روابط عمومی‌ها حرف های ناامید کننده را باید کنار بگذارند و به صورت هنرمندانه امید را با انتشار انواع اخبار و گزارش های دقیق در جامعه تزریق کنند.

نقی پور تبیین اقدامات صورت گرفته در بدنه نظام سلامت را نمونه ای از جهاد تبیین ارزیابی و اضافه کرد: باید روحیه امید را در جامعه نهادینه کرد و روندها را با تکیه بر ابتکار، هنر و خلاقیت اصلاح کنیم و معتقدیم همکاران ما در روابط عمومی خلاق و پرتلاش هستند و همه ما برای پیشبرد اهداف دانشگاه باید با همدلی از فردگرایی به سمت فعالیت های جمعی و گروهی حرکت کنیم.

افتخار آفرینی علوم پزشکی تبریز در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی

وی با اشاره به افتخار آفرینی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی، گفت: انتخاب این مجموعه به عنوان یکی از سازمان های اداری برتر در این جشنواره حاصل تلاش همکاران خدوم در مجموعه نظام سلامت استان است.

نقی پور به هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و با تاکید بر اینکه باید درس آموخته های هفته دفاع مقدس به عنوان الگوی عملی در تمام بخش های دانشگاه مورد توجه قرار گیرد، افزود: همه گیری ویروس کرونا طی دو سال اخیر و ایثار و تلاش جامعه پزشکی و درمانی در مقابله با این بیماری و جهاد و همت مدافعان سلامت الهام گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس بود و باید توجه داشت که این ایثارگری‌ها ماندگار است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=80186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});