به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از حریت این رویداد توسط Skytrax، سازمان بین المللی رتبه بندی حمل و نقل هوایی، در لندن برگزار شد.
برندگان در چندین دسته بر اساس نظرسنجی ۲۰۲۱-۲۰۲۲ انتخاب شدند که شامل ۱۴٫۳ میلیون نفر از بیش از ۱۰۰ ملیت مشتری بود.
ترکیش ایزلاینزجوایز “بهترین خطوط هوایی در جنوب اروپا” و “بهترین پذیرایی کلاس تجاری جهان” را نیز دریافت کرد.
احمد بولات، رئیس هیئت مدیره و کمیته اجرایی این شرکت گفت: «با رویکرد خدماتی که ما را از رقبای خود متمایز می کند، ما به گام هایی در جهت رسیدن به هدف تبدیل ترکیش ایرلاین به بهترین در جهان ادامه خواهیم داد.
ترکیش ایرلاینز بین ژانویه تا آگوست ۴۶٫۶ میلیون مسافر جابه جا کرد، در حالی که ضریب بار مسافر ۷۸٫۹ درصد بود.
در هشت ماهه نخست سال، این شرکت به ۲۹٫۶۵ میلیون مسافر بین المللی خدمات رسانی کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۹، ۲٫۶ درصد افزایش داشته است.