• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

واریز ۲۶۵ میلیارد تومان اعتبار سفر ریاست جمهوری به حساب دستگاه‌های آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 80391
  • 06 مهر 1401 - 12:15
واریز ۲۶۵ میلیارد تومان اعتبار سفر ریاست جمهوری به حساب دستگاه‌های آذربایجان‌شرقی
یاز اکو - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: از 1230 میلیارد تومان اعتباری که به پروژه های سفر اختصاص پیدا کرده نزدیک به 265 میلیارد تومان به صورت نقدی به حساب دستگاه ها واریز شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، محمد فرشکاران، روز چهارشنبه، ششم مهرماه، در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: رقم یک هزار و ۱۴۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه‌ای به استان ابلاغ شده که بین دستگاه‌های اجرایی توزیع کردیم و و موافقتنامه‌های اعتبارات هزینه‌ای هم به سرانجام رسیده است.

وی افزود: اعتبارات توزیع نشده مربوط به یک درصد سهم پژوهش هم وجود دارد که بر اساس مصوبات کارگروه آپفن ابلاغ و موافقتنامه‌های مربوطه انجام خواهد شد.

فرشکاران مبلغ اعتبار ابلاغی برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان را در مرحله اول یک هزار و ۱۷۵ میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت مطالبات بازنشستگان استان به تعداد ۲۵۹ نفر ۵۵ میلیارد تومان برآورد شده ولی در مرحله اول اعتباری که اختصاص یافته ۱۱ میلیارد تومان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی در عین حال خاطرنشان کرد: این اعتبارات با توجه به اولویت بازنشستگان بر اساس تاریخ بازنشستگی توزیع شده و به تعداد ۱۸ دستگاه اعتبار پاداش پایان خدمت بازنشسته ها برای پرداخت مطالبات ۶۲ نفر بازنشسته ابلاغ خواهد شد.

وی تصریح کرد: تقریبا تا اول مهرماه تمام افرادی که بازنشست شده اند مطالبات مربوط به پاداش پایان خدمت را در یافت می کنند.

دو هزار و ۱۴۷میلیارد تومان، میزان اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای 

وی میزان اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان را دو هزار و ۱۴۷میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: پیرو ابلاغی که صورت گرفته کمیته های برنامه ریزی شهرستان ها را تشکیل داده ایم و تاکنون نزدیک به ۵۴۳ میلیارد تومان اعتبار در سامانه اعتبارات بارگذاری شده و مابقی اعتبارات در دست اقدام است.

وی اذعان کرد: در مورد اعتبارات سفر ریاست جمهوری هفته پیش از یک هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان اعتباری که در قالب اوراق و به صورت نقدی به پروژه های سفر اختصاص یافته نزدیک به ۲۶۵ میلیارد تومان به صورت نقدی به حساب دستگاه ها واریز شده و ۲۴۸ میلیارد تومان هم به صورت اوراق بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: نزدیک به ۴۸ درصد از تخصیص یک هزار و ۲۳۰ میلیارد تومانی به حساب دستگاه ها واریز شده و انتظار می رود دستگاه ها بر اساس اعتباری که دریافت کرده اند پروژه های مربوطه را پیش برند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=80391

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});