• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

رئیسی: چند روز دیگر نظر پزشکی قانونی درباره «مهسا امینی» اعلام می‌شود

  • کد خبر : 80461
  • 07 مهر 1401 - 8:39
رئیسی: چند روز دیگر نظر پزشکی قانونی درباره «مهسا امینی» اعلام می‌شود
یازاکو- سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری درباره پرونده مرگ ناگوار مهسا امینی، که باعث خشم ایرانیان داخل، خارج و واکنش‌های گسترده بین‌المللی شد، گفت: گزارش نهایی از سوی پزشکی قانونی هنوز اعلام نشده است و حتما در این زمینه قوه قضاییه باید نظر حقوقی بدهد، اما ظرف چند روز آینده پزشکی قانونی نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در گفت و گوی زنده تلویزیونی درباره مهسا امینی گفت: به مسئولین زنگ زدم و گفتم که با حساسیت دنبال کنند تا مشکلی ایجاد نشود. برگشتم خبر دادند که خانم امینی فوت کرده است. با خانواده ایشان تماس گرفتم و همدردی کردم و گفتم که این خبر نه برای من بلکه برای هر ایرانی متاثرکننده است.

رییسی گفت: بنده متاثر شدم و گفتم که این موضوع را حتما دنبال می کنم و اگر قصوری شده باشد حتما مورد پیگیری قرار می گیرد. پدر ایشان و عمویشان گفتند که تماس شما قوت قلب ما شد.

رییس جمهور گفت: من به عنوان یک مسئول همان طور که به خانواده اش گفتم، اصل برای ما شفافیت است. پزشکی قانونی نظرش را به صورت کاملا حرفه ای بیان می کند و ما هم منتظریم. شفافیت و عدالت در این قضیه دنبال می شود. گزارش هایی داده اند، مقدماتی، ولی گزارش نهایی هنوز نه. نظر نهایی را باید دستگاه قضایی بدهد.

رییسی درباره آخرین وضعیت بررسی‌های پزشکی قانونی گفت: آنچه دیروز سوال کرده ام، گفتند که پزشکی قانونی در چند روز آینده نظرش را اعلام می کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=80461

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});