• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

مردم به دنبال رفتار عاقلانه از مسئولان هستند

  • کد خبر : 80792
  • 11 مهر 1401 - 9:30
مردم به دنبال رفتار عاقلانه از مسئولان هستند
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم به دنبال رفتار عاقلانه از مسئولان هستند، گفت: یکی از عوامل اصلی نارضایتی مردم، عدم ارتباط تنگاتنگ مسئولان با بدنه جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری مهر، عابدین خرّم در جلسه شورای اداری شهرستان سراب، افزود: پاکدستی، مبارزه با فساد و نشست و برخاست با مردم از مهم‌ترین شعارهای دولت و از معیارهای مهم در ارزشیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

وی با توصیه به مدیران شهرستانی برای دیدار عمومی با مردم، گفت: یکی از عوامل اصلی نارضایتی مردم، عدم ارتباط تنگاتنگ مسئولان با بدنه جامعه و کم‌توجهی به مردم در چرخه بروکراسی اداری است که اگر این مشکلات حل شود، اعتماد مردم به دولت و مسئولان افزایش می‌یابد.

خرّم با بیان اینکه مردم رفتار عاقلانه را از مسئولان می‌خواهند؛ گفت: این مردم متعهد به مکتب اسلام و وفادار به آرمان‌های انقلاب هستند و اگر نگرانی و مطالباتی دارند باید با آنان به گفت‌وگو نشست.

استاندار آذربایجان شرقی به اقدامات دولت در حوزه توسعه روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به حاشیه شهرها اشاره کرد و گفت: امسال در استان بیش از ۸۰۰ کیلومتر جاده روستایی آسفالت شده و با وجود اینکه بارندگی نسبت به سال گذشته افزایش نداشت، ۳۰۰ هزار تن گندم در استان خرید تضمینی شده که دو برابر شده است.

سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان

وی با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان، گفت: امسال در حوزه گردشگری ۲۰ هزار میلیارد ریال و در بخش صنعت ۲۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و مسئولان باید برای جذب بیشتر سرمایه گذاری تلاش کنند.

خرّم با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان سراب در حوزه کشاورزی و معدن، گفت: آنچه از سمت دولت برای توسعه شهرستان لازم است فراهم شده و حمایت‌های لازم هم انجام می‌شود.

وی افزود: بخش کشاورزی در شهرستان سراب رو به رشد است و بخش معدن نیز جوابگوی کل منطقه است و باید از این موهبت برای افزایش درآمد مردم منطقه و توسعه و پیشرفت شهرستان استفاده کنیم.

معرفی سرپرست فرمانداری سراب

در این مراسم، علی جهانی به عنوان سرپرست فرمانداری سراب معرفی و از خدمات و تلاش‌های حسن یحیوی فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در سفر به شهرستان سراب، کلنگ احداث بیمارستان خیرساز شهر مهربان را به زمین زد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=80792

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});