• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

عملیات بازسازی شبکه های جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی تبریز اجرا می‌شود

  • کد خبر : 80852
  • 11 مهر 1401 - 14:00
عملیات بازسازی شبکه های جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی تبریز اجرا می‌شود
یاز اکو - معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز گفت: عملیات بازسازی و مرمت شبکه‌های جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی این شهر در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سامان احمدزاده، روز دوشنبه در بازدید از عملیات بهسازی پروژه کانال «ایلی سو»، افزود: عملیات بازسازی و مرمت شبکه های جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی با هدف جلوگیری از مشکلات احتمالی در معابر به ویژه در فصول بارندگی و در راستای سیاست‌های شهرداری تبریز جهت توسعه و نوسازی سیستم شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی و احداث و بهسازی شبکه های اصلی و فرعی آب های سطحی اجرا می شود.

وی، طراحی مناسب شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی را از راه‌های رفع اثرات نامطلوب آب‌گرفتگی معابر و کانال ها اعلام کرد و اظهار داشت: اجرای مناسب طرح ها سبب کاهش و رفع مشکلات زیست ‌محیطی می شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز گفت: کانال ایلی سو از بزرگترین کانال های انتقال آب های سطحی شهری تبریز است که بازسازی آن از ۲ سال قبل شروع شده و تاکنون ۱۶۰ متر از این کانال با دال های بتنی مسلح بازسازی شده است.

احمدزاده، ادامه داد: این کانال از مقابل شهرک آزمایش در جنوب شهر شروع شده و از مسیل دره مارالان (ساری زمی) عبور کرده و در ادامه مسیر خود از کمربندی میانی و خیابان آزادی رد شده و تا جاده صنعت ادامه می یابد.

وی یادآوری کرد: عملیات بازسازی کانال ایلی سو در چهار راه بهشتی و حدفاصل حکیم نظامی تا چهارراه ابوریحان نیز از ۲ ماه گذشته شروع شده است که امید است تا پایان سال این پروژه به اتمام برسد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=80852

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});