• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

نگهداری و بهسازی تفرجگاه عینالی تبریز نیازمند توجه ویژه است

  • کد خبر : 81083
  • 14 مهر 1401 - 12:00
نگهداری و بهسازی تفرجگاه عینالی تبریز نیازمند توجه ویژه است
یاز اکو - معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: نگهداری و بهسازی تفرجگاه عینالی این کلانشهر در ابعاد مختلف نیازمند توجه ویژه است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سامان احمدزاده در بازدید از طرح‌های اجرایی مجموعه عینالی ( عون بن علی ) با بیان اینکه این تفرجگاه کوهستانی در مسیر توسعه قرار دارد، افزود: علاوه بر اجرای پروژه‌های مختلف و توسعه این تفرجگاه، لازم است به نگهداری و بهسازی آنها توجه ویژه‌ای شود، چون روزانه تعداد زیادی از شهروندان از این محل بازدید می کنند.

وی هدف شهرداری از اجرای هرگونه پروژه عمرانی را جلب رضایت شهروندان دانست و اظهار داشت: اقدامات ارزشمندی با حمایت مجموعه‌های مختلف شهرداری تبریز در عینالی به انجام رسیده و تعدادی نیز در دست اجراست که نیازمند تکمیل و توسعه می باشند.

عینالی به یکی از بسترهای فرهنگی و اجتماعی تبریز تبدیل شده است

احمدزاده با اشاره به اینکه عینالی به یکی از بسترهای فرهنگی و اجتماعی مهم تبریز تبدیل شده است، ادامه داد: در تعریف پروژه‌های عمرانی در بودجه سال آتی باید به این مهم توجه شود و اولویت بودجه‌ریزی با لحاظ پیوست‌های فرهنگی و افزایش نشاط اجتماعی صورت بگیرد.

وی توجه به بخش‌های تاسیساتی، روشنایی، زیباسازی، نورپردازی و اجرای المان‌های زیبا را از جزئیاتی برشمرد که کیفیت برنامه‌های مجموعه تفرجگاهی عینالی را تقویت می کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز بر تسریع در اجرای پروژه‌های تعریف شده در بودجه سال جاری سازمان عینالی از جمله پروژه خاکبرداری و تسطیح پارکینگ در مسیر ائل داغی تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=81083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});