• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

احداث بزرگترین واحد مرغ مادرگوشتی خاورمیانه در اردبیل

  • کد خبر : 811
  • 22 دی 1399 - 8:25
احداث بزرگترین واحد مرغ مادرگوشتی خاورمیانه در اردبیل
بزرگترین واحد مرغ مادر گوشتی برای اولین بار در ایران و خاورمیانه در سه طبقه و با حدود ۲۶۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری باظرفیت ۹۱ هزار قطعه در حال ساخت است.

به گزارش یازاکو به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، ارژنگ عزیزی در بازدید از بزرگترین طرح احداث واحد مرغ مادر کشور توسط شرکت آرتا جوجه با همراهی مدیر بانک سپه استان اظهار کرد: این طرح یکی دیگر از زنجیره‌های تولید برای تولید گوشت مرغ در استان است.

وی افزود: این واحد برای اولین بار در ایران و خاورمیانه در سه طبقه و با حدود ۲۶۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری باظرفیت ۹۱ هزار قطعه در حال ساخت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: این طرح از مصادیق بالفعل طرح‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در استان بوده و با بهره‌برداری از آن علاوه بر تامین امنیت غذایی، به‌دلیل ساختار طبقاتی طرح، حدود ۳۰ تا ۴۰ درصدی کاهش مصرف انرژی، ۲۰ درصد کاهش هزینه‌های تولید، ۴۰ درصد افزایش تولید در واحد سطح و کاهش و کنترل بیماری‌ها را شاهد خواهیم بود.

عزیزی گفت: شرکت آرتا جوجه یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان جوجه یک‌روزه در کشور بوده و ظرفیت بسیار مناسبی را برای صادرات جوجه یک‌روز به کشورهای نظیر ارمنستان، ترکمنستان و کشورهای حوزه قفقار و CIS دارد.

گفتنی است؛ در این بازدید بانک سپه آمادگی خود را برای پرداخت ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت جهت تکمیل طرح‌های در دست اجرای این شرکت اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=811

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});