• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2

ایستگاه «قونقا» خط یک قطارشهری تبریز در آستانه بهره برداری است

  • کد خبر : 84353
  • 15 آبان 1401 - 10:30
ایستگاه «قونقا» خط یک قطارشهری تبریز در آستانه بهره برداری است
یاز اکو - سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز گفت: عملیات اجرایی ایستگاه «قونقا» یا شماره ۱۳خط یک قطارشهری تبریز با سرعت در حال انجام بوده و طبق زمان بندی بهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، یعقوب وحیدکیا افزود: تلاش شبانه روزی برای اجرای ایستگاه قونقا در حال انجام بوده و عملیات عمرانی در طول یک ماه گذشته در آن تسریع یافته است.

وی اظهار داشت: این ایستگاه در زمینی به مساحت بیش از ۱۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع و ۲۵ متر پایین‌تر از سطح زمین طراحی شده و در طراحی آن از معماری سنتی و مکتب هنری آذربایجان استفاده شده است.

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز با اشاره به نصب روزشمار اتمام عملیات در ایستگاه ۱۳، گفت: بر اساس زمانبندی مشخص شده و تعهدی که به اتمام آن بر اساس این زمانبندی داده شده است، متعهد به اتمام عملیات آن در زمان مقرر هستیم.

وحیدکیا، ادامه داد: در زمان کنونی عملیات آجرکاری سنتی تونل دسترسی شمالی به سکوی سوار شدن به اتمام رسیده و عملیات سرامیک‌کاری و آجرکاری به روش سنتی دیوارهای ورودی ضلع جنوب غربی ایستگاه در حال انجام است.

وی با اشاره به اتمام عملیات بتن‌ریزی سقف تونل دسترسی شمالی، یادآوری کرد: در طول یک ماه گذشته قالب‌بندی سقف ورودی جنوب غربی برای بتن‌ریزی انجام شده است و عملیات عمرانی و اجرایی در این ایستگاه ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=84353

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});